D
Deleted member 4412
Guest
Stämmer fast enligt Panerai's egna specifikationer och kravHirsch tillverkar en hel del Panerai OEM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer fast enligt Panerai's egna specifikationer och kravHirsch tillverkar en hel del Panerai OEM
Den är till försäljning, dock inga napp ännu så då får den stannaSkulle inte den lämna dig?
Glad att se att den är kvar![]()
Okej! Satt och klurade lite på OEM-begreppetHirsch tillverkar en hel del Panerai OEM
Därav OEM.Stämmer fast enligt Panerai's egna specifikationer och krav.
Vafan. Vill också ha.Blev rätt bra ändå o shit va skönt det är mitt nya Assolutamente strap. Inte alls så styvt o hårt!
![]()
![]()
Dom är skitskönaBlev rätt bra ändå o shit va skönt det är mitt nya Assolutamente strap. Inte alls så styvt o hårt!
![]()
![]()
Finns det asso band till viklåsen tror du?Blev rätt bra ändå o shit va skönt det är mitt nya Assolutamente strap. Inte alls så styvt o hårt!
![]()
![]()
Borde väl göra det? Kan kolla upp!!Finns det asso band till viklåsen tror du?
Säger till så fort jag får nys om ett till dejVafan. Vill också ha.
Det gör det. Kör asso och viklås själv.Finns det asso band till viklåsen tror du?
Cool. Ska till Nymans nästa vecka. Nykomlingen kommer på croco.Det gör det. Kör asso och viklås själv.
Just de ja, glömde bort vilken ref du skulle ha??!!Cool. Ska till Nymans nästa vecka. Nykomlingen kommer på croco.
Pam244.Just de ja, glömde bort vilken ref du skulle ha??!!
Och vilken ref postade du, sa du?Just de ja, glömde bort vilken ref du skulle ha??!!
Menade vilken ref @Mekmek väntade på vilket jag fick svar på. Dubbelpost bara..Och vilken ref postade du, sa du?
Med vänlig hälsning, RefCop
Menade vilken ref @Mekmek väntade på vilket jag fick svar på. Dubbelpost bara..
det är en väldigt bra fråga. jämförde de just i comparator på panerai.com. den enda anledningen jag kan komma på är att 42 mm har mindre space för tätning - de har ju båda samma urverk, p.9000. rimligt? ren gissning från min sida.Halloj, är det någon som vet eller kan lista ut varför 392:an (dvs. 42mm Luminor 1950) är rate:ad till 100m när storebror 312 (44mm Luminor 1950) är rate:ad till 300m? (Same goes for 1392 vs 1312.)
Har du jämfört tjockleken på boetten också?Halloj, är det någon som vet eller kan lista ut varför 392:an (dvs. 42mm Luminor 1950) är rate:ad till 100m när storebror 312 (44mm Luminor 1950) är rate:ad till 300m? (Same goes for 1392 vs 1312.)
Aha! Tack så mycket! Det är en Pam560 som fick en helt ny look på asso't. Mer liv då färgen på lädret livade upp tavlan/visarna o texten..Nä, din fina åttadagars på Asso![]()
Lirar sjukt bra ihop!Daylight idag, bytt tillbaks till svart OEM Monte Carlo som lirar väldigt bra med dirty dial
![]()
Jaha det var du som knep denDär satt den, PAM244
![]()
Ja, det är säkert vår nånstans i världenPam560 på asso i vårsolen
![]()
Nej, inta alls faktiskt, mer en rejäl och toolig känsla ev ett gediget redskapJaha det var du som knep den. Grattis!
Låt höra - hur sitter den? Upplevs den "hög" eller "bullig" givet sina 40 mm och 16 mm på höjden?
Kul att höra. Snygg är den!Nej, inta alls faktiskt, mer en rejäl och toolig känsla ev ett gediget redskap![]()