Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mys!
Sitter på en 424, är i gbg nästa vecka. Pma om du vill mötas upp.Är det någon som vet om 609 och 424 brukar finnas inne för att prova hos Krons/Nymans?
Paneristi - rensa kalendern kvällen den 6 okt (Stockholm).
Nice!! Vänd på den nuI'M BACK!!!
Har du en jämförelsebild gamla vs nya?Måste säga att jag blev sjukt sugen på den nya Zeron. Jävligt clean!
Tyvärr inteHar du en jämförelsebild gamla vs nya?
Jävligt snygg med sin "dirty lume" men en svår "första Panna". Skulle dock mer än gärna äga en o trots "kladdig" tavla så känns den ändå mer rätt än 359..Vad tycker vi om 531? Bu eller bä? Pest eller kolera? Vass eller asball?
Så du klippte en 243 till slut??Det finns varianter på straps till pam243 som känns väldigt roliga. Det här tar aldrig slut. Trevlig helg på er. Nu har allt anlänt och blivit ett från tre olika vägar.
Bilden ovan är tagen från någonstans och får ses som inspiration.
673? Vad är skillnaden mellan den och 372 förresten?Gått o blivit lite sådär ungdomligt förälskad i en viss ref
Kan det vara de snyggaste visarna ever på en Panna???
Jag har en 359 som jag inte tänkte göra mig av med iofs ...Jävligt snygg med sin "dirty lume" men en svår "första Panna". Skulle dock mer än gärna äga en o trots "kladdig" tavla så känns den ändå mer rätt än 359..
Inget illa menat men personligen så köper jag den "plottriga" tavlan dvs alla siffror pga att det är en Gmt därav känns den mer rätt för mej.. 359 är väl fortfarande enda Pannan med "fulla siffror" utan komplikation (gmt/krono)?pam
Jag har en 359 som jag inte tänkte göra mig av med iofs ...
"Gigantisk" skillnad mellan 587 o 372 (som jag länge ansett som den vackraste Pannan)673? Vad är skillnaden mellan den och 372 förresten?
Den var snygg! Jag tycker att 47mm pannorna är klart vackrast men det blir nog lite stort på min handled tyvärr"Gigantisk" skillnad mellan 587 o 372 (som jag länge ansett som den vackraste Pannan)
Samma här!!!Den var snygg! Jag tycker att 47mm pannorna är klart vackrast men det blir nog lite stort på min handled tyvärr