• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det stämmer absolut!
Är du gennerellt nöjd med bandet? Varför jag frågar är att jag velar mellan Buffalo och Assolutamente strapen ovan som @Janne2000 har på sin pam 560! Kan jag fråga er båda om ni har erfaring med bägge banden dvs Buffalo & Assolutamente strap och vad ni rekommenderar om man bara skall köpa ett band av dessa.? Har bara spanat på bilder och inte sett någon av dessa banden irlf!
Tack/Xalle :)
 
Crispy clean
 

Bilagor

  • IMG_1208.JPG
    IMG_1208.JPG
    87.5 KB · Visningar: 56
Hallå..

Vad tycker ni om Panerai´s nya klockor med blå urtavla? Själv skulle jag nästan kunna ge min högra hand för en Pam 689....:)
Vad menas att dom är Boutique Edition?
 
Är du gennerellt nöjd med bandet? Varför jag frågar är att jag velar mellan Buffalo och Assolutamente strapen ovan som @Janne2000 har på sin pam 560! Kan jag fråga er båda om ni har erfaring med bägge banden dvs Buffalo & Assolutamente strap och vad ni rekommenderar om man bara skall köpa ett band av dessa.? Har bara spanat på bilder och inte sett någon av dessa banden irlf!
Tack/Xalle :)
Jag är väldigt nöjd med bandet!
Jag har både buffalo och Assolutamente. Har inte använt mitt Assolutamente riktigt än, bara provat det då det är nyinköpt.
Båda banden har liknande egenskaper med den lite ruggade ytan och den största skillnaden är färgen.
Hoppas att det hjälper, men i slutändan kommer du vilja ha båda ändå! ;)
 
Jag är väldigt nöjd med bandet!
Jag har både buffalo och Assolutamente. Har inte använt mitt Assolutamente riktigt än, bara provat det då det är nyinköpt.
Båda banden har liknande egenskaper med den lite ruggade ytan och den största skillnaden är färgen.
Hoppas att det hjälper, men i slutändan kommer du vilja ha båda ändå! ;)
Tack gillar svaret ;)
 
Är du gennerellt nöjd med bandet? Varför jag frågar är att jag velar mellan Buffalo och Assolutamente strapen ovan som @Janne2000 har på sin pam 560! Kan jag fråga er båda om ni har erfaring med bägge banden dvs Buffalo & Assolutamente strap och vad ni rekommenderar om man bara skall köpa ett band av dessa.? Har bara spanat på bilder och inte sett någon av dessa banden irlf!
Tack/Xalle :)
Jag kan bara konstatera att Assolutamente strapen är nog det skönaste lädret jag haft! Snyggt som s@t@n är det oxå:)
Personligen föredrar jag oem strapsen som är stoppade vilket även mitt Monte Carlo är..
Nästa strap blir iaf det gröna oem canvaset:)
 
Jag kan bara konstatera att Assolutamente strapen är nog det skönaste lädret jag haft! Snyggt som s@t@n är det oxå:)
Personligen föredrar jag oem strapsen som är stoppade vilket även mitt Monte Carlo är..
Nästa strap blir iaf det gröna oem canvaset:)
Tack för svar :) Jag har köpt canvas green som kommer nästa vecka dock! Canvas var mitt första val men känner att jag även behöver något brunaktig. Kör oxå OEM band om jag får välja.

Det komiska är att jag har inte fått min :panerai: ännu, men gillar att vara proaktiv :D
 
Tack för svar :) Jag har köpt canvas green som kommer nästa vecka dock! Canvas var mitt första val men känner att jag även behöver något brunaktig. Kör oxå OEM band om jag får välja.

Det komiska är att jag har inte fått min :panerai: ännu, men gillar att vara proaktiv :D
Nice!!!!
Vilken ref väntar du på då??:happyhappy:
 
Tillbaka
Topp