Det stämmer absolut!Är det ett OEM Buffalo band ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer absolut!Är det ett OEM Buffalo band ?
Är du gennerellt nöjd med bandet? Varför jag frågar är att jag velar mellan Buffalo och Assolutamente strapen ovan som @Janne2000 har på sin pam 560! Kan jag fråga er båda om ni har erfaring med bägge banden dvs Buffalo & Assolutamente strap och vad ni rekommenderar om man bara skall köpa ett band av dessa.? Har bara spanat på bilder och inte sett någon av dessa banden irlf!Det stämmer absolut!
Feta!Hallå..
Vad tycker ni om Panerai´s nya klockor med blå urtavla? Själv skulle jag nästan kunna ge min högra hand för en Pam 689....
Vad menas att dom är Boutique Edition?
Boutique Edition betyder att det bara säljs i vissa butiker och du måste köpa den på plats.Hallå..
Vad tycker ni om Panerai´s nya klockor med blå urtavla? Själv skulle jag nästan kunna ge min högra hand för en Pam 689....
Vad menas att dom är Boutique Edition?
Jag är väldigt nöjd med bandet!Är du gennerellt nöjd med bandet? Varför jag frågar är att jag velar mellan Buffalo och Assolutamente strapen ovan som @Janne2000 har på sin pam 560! Kan jag fråga er båda om ni har erfaring med bägge banden dvs Buffalo & Assolutamente strap och vad ni rekommenderar om man bara skall köpa ett band av dessa.? Har bara spanat på bilder och inte sett någon av dessa banden irlf!
Tack/Xalle
Tack gillar svaretJag är väldigt nöjd med bandet!
Jag har både buffalo och Assolutamente. Har inte använt mitt Assolutamente riktigt än, bara provat det då det är nyinköpt.
Båda banden har liknande egenskaper med den lite ruggade ytan och den största skillnaden är färgen.
Hoppas att det hjälper, men i slutändan kommer du vilja ha båda ändå!
Jag kan bara konstatera att Assolutamente strapen är nog det skönaste lädret jag haft! Snyggt som s@t@n är det oxåÄr du gennerellt nöjd med bandet? Varför jag frågar är att jag velar mellan Buffalo och Assolutamente strapen ovan som @Janne2000 har på sin pam 560! Kan jag fråga er båda om ni har erfaring med bägge banden dvs Buffalo & Assolutamente strap och vad ni rekommenderar om man bara skall köpa ett band av dessa.? Har bara spanat på bilder och inte sett någon av dessa banden irlf!
Tack/Xalle
Tack för svar Jag har köpt canvas green som kommer nästa vecka dock! Canvas var mitt första val men känner att jag även behöver något brunaktig. Kör oxå OEM band om jag får välja.Jag kan bara konstatera att Assolutamente strapen är nog det skönaste lädret jag haft! Snyggt som s@t@n är det oxå
Personligen föredrar jag oem strapsen som är stoppade vilket även mitt Monte Carlo är..
Nästa strap blir iaf det gröna oem canvaset
Nice!!!!Tack för svar Jag har köpt canvas green som kommer nästa vecka dock! Canvas var mitt första val men känner att jag även behöver något brunaktig. Kör oxå OEM band om jag får välja.
Det komiska är att jag har inte fått min ännu, men gillar att vara proaktiv
Är de inte de på Nymans som är proffsen ?En pam 112 som är uttagen 2008 måste man verkligen göra service på den om klockan passar tiden? Enligt Nymans ska man göra service var 5e år. Men vad säger proffsen?
Den är åtta år, antagligen daxEn pam 112 som är uttagen 2008 måste man verkligen göra service på den om klockan passar tiden? Enligt Nymans ska man göra service var 5e år. Men vad säger proffsen?
Hörru... Inte ändra rubriken nu vaDags att falla in i tråd-namn-standarden tycker ni inte det? "Den officiella Paneraitråden" ping @Denke
Neeeeeej . Italienskt elegant, Swiss precistHörru... Inte ändra rubriken nu va
Nä tydligen inteHörru... Inte ändra rubriken nu va
Yes tack det blir min första Panerai och slog till på en 233a S serie. Hoppas att kunna lägga upp en bild i morgon kväll!Nice!!!!
Vilken ref väntar du på då??
Var mest intresserad över att höra hur det är att köra 48an .Absolut, det ska jag göra. Tar du över stafettpinnen sen?
Jag tackar igen för svaret och knuffen! Får mitt band nästa veckaJag är väldigt nöjd med bandet!
Aha ah aha ! Har det äntligen köpts?!
Grattis! Gick affären smidigt?Bra dag idag
Vet att butiken i florens har inne.Vet någon när AD får in Luminor Due?
Tack för info. Jag tror 676:an blir toppen!Vet att butiken i florens har inne.
Krons sa nov/dec så det är bara att vänta
Stort grattis! Kul med en till 233:a på forumet. Vi är uppe i minst fyra nu va?Bra dag idag