Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Luminor eller Radiomir? Om Luminor; 44 eller 47mm? Osv..Min bror vill gå med i den stora paneristi-familjen och är ute efter en svart panerai (ceramica). Någon som har/haft en sådan och kan ge lite tips på fina modeller?
Luminor 44mmLuminor eller Radiomir? Om Luminor; 44 eller 47mm? Osv..
Eller är frågan vidöppen?
http://www.panerai.com/en/search.ht...&material=Ceramic&color=0&setTop=setTopSearch
Luminor 44mm
@Kawe har en 317, bland de fetare pannor jag klämt på iaf. Grym. 438 är min dröm.Min bror vill gå med i den stora paneristi-familjen och är ute efter en svart panerai (ceramica). Någon som har/haft en sådan och kan ge lite tips på fina modeller?
Det var såååå nära att jag slog till på en 580 men det blev en 422 istället. Gillar verkligen den blåa sekundvisaren!
Den är grym! Sen går ju inte 508 av för hackor heller!Det var såååå nära att jag slog till på en 580 men det blev en 422 istället. Gillar verkligen den blåa sekundvisaren!
Väntar på Booookeeeeh updaten!!Testar IPhone 7 Plus kamera och konstaterar att min 320 är en rejäl klump
Köp en riktig kamera iställetVäntar på Booookeeeeh updaten!!
Har en men enklare att alltid ha en i fickanKöp en riktig kamera istället
Finns grymma pocketable kamerorHar en men enklare att alltid ha en i fickan
Behöver du en fyllechaffis så hojta tillHär kommer en dagsfärsk också
Väntar på Booookeeeeh updaten!!
Dumpar reservnyckel hos dig vid tillfälleBehöver du en fyllechaffis så hojta till
Alla som har bra smak i bilar har bra smak i klockor, det är sen gammalt
Föredömligt
Dumpar reservnyckel hos dig vid tillfälle
Låter scary... I tjänst för vad ...Givetvis, förutsatt att jag är i tjänst
Haha, oklart. Beror på dagsformLåter scary... I tjänst för vad ...