Trodde först att det var en 424 men såg sen att det var en 249 . riktigt snygg är den och hur kan man inte gilla ett
sådant dome glas
Domat glas gör så jävla mkt!
Nästan rätt, det är 448
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde först att det var en 424 men såg sen att det var en 249 . riktigt snygg är den och hur kan man inte gilla ett
sådant dome glas
F-n va snygg! Ref?
Den Pannan har (nästan) allt jag gillar m Panerai.
Hyfsat 4-kantig boet, men ändå rund tavla
Sandwich-tavla
Tydliga index
Sekund sub-dial
Inget datum
Saknar bara det onödigt feta kronskyddet fr Luminor'en. Det är ju det som "gör" Panna för mig, typ.
Om jag vill ha en 40 mm Panna enl ovan önskemål; vad ska jag då titta efter? Även om en 40 mm Panna inte är en "riktigt" Panna enl kännarna.
(Tror en 111:a blir för fet för mina frökenhandleder, tyvärr. Finns det en 40 mm "111"? Vill prova!)
*har inte satt mig in i Panerais modellprogram/Ref nr alls...)
Tänkte precis samma sakFörstorade en bild som gör att jag skulle tveka.....ser inte ens ut att vara rätt skruv.
Jag med, gillade den skarptHade en 114, love it!!
Bytte om till 390 idag, en av mina favoriter och en av de snyggaste 44orna därute!
Oj vad jag saknar min 390...grymt fin
Snyggt Zacke..Helt ny eller?
Vad för ref?
Har också blivit slagen av Panerai.
Så snygg. Har du lust att lägga upp en bra bild på klockan liggandes och med de svarta bandet tydligt synligt. Är det org?Rastar trippelnollan på krogen. Kan bli bakfylletråden i morgon.
Redigt snygg! Me like!Min första, känns som den behöver ett Luminor syskon...
Yes, medföljer i lådan.Testade en 299 igår, på länken dvs. Satt faktiskt rätt bra på sina 44mm och brutala länken. Dock förstörde målade indexen allt. Ska vara sandwich, så i framtiden ska jag garanterat ha en 328.
392an satt riktigt bra även den med sina 42mm, men lite för dressat för mig med svarta croco. Finns det original gummi till den?
Min 392:a med kalv på. Bilderna tagna i sommras.Testade en 299 igår, på länken dvs. Satt faktiskt rätt bra på sina 44mm och brutala länken. Dock förstörde målade indexen allt. Ska vara sandwich, så i framtiden ska jag garanterat ha en 328.
392an satt riktigt bra även den med sina 42mm, men lite för dressat för mig med svarta croco. Finns det original gummi till den?
Domat glas gör så jävla mkt!
Nästan rätt, det är 448
Så snygg. Har du lust att lägga upp en bra bild på klockan liggandes och med de svarta bandet tydligt synligt. Är det org?
Grymt. Stort tackYes sir, orginalstrapet som medföljde.
Har i övrigt fått mailkontakt med MJStraps (eller vad han nu heter), och karln har ett gäng svenska ammostraps som ligger på lut. Lite småskoj
Är det någon sorts bilder i stil med dessa du efterfrågar?
Kvällens Bystiga Brunett Från Krogen™ är inte helt imponerad av att jag just började plåta klockan, men jag ser det som "take one for the team".
Helt rätt Zacke! Less is more, sandwich dial a mustHar också blivit slagen av Panerai.