• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MaziK

Rolex
2-Faktor
Inte i vattnet menar du :p
I sitt rätta element; västra Atlanten..

IMG_9907.JPG
 

KarlM

Breitling
image.jpg
Som så många sagt tidigare så är ju en del av charmen med Panerai att kunna byta armbanden och få en ny upplevelse.
På min 112:a som jag köpte i julas (av Elvis 82, med högsta servicebetyg!) är det nu dags att prova originalgimmit. Det sägs ju att det ska vara så bra, men jag har alltid varit mycket skeptisk till det.
Efter att ha provat så har jag ändrat mig, både snyggt och skönt.
 

MickeJ

Panerai
Jag kontaktade @MickeJ för att kolla pris och möjligheter till ett snyggt läderband.
Fick otroligt bra respons och råd, och till slut ( efter en del dumma frågor och felaktiga antaganden från min sida) kom vi fram till hur det skulle se ut.

( Blev rödlätt i ljuset av lampan men upplevs inte så i verkligheten)
Känns riktigt schysst efter bara en kväll på armen. Kvalitet rakt igenom.

Lås oss se vad nästa kommer bli? Kanske något åt Canvashållet...

Tack, kul att du är nöjd! :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Inget napp på tidsmätningem av era Pannor. Misstänkte att det var taboooo haha
 

MickeJ

Panerai
Inget napp på tidsmätningem av era Pannor. Misstänkte att det var taboooo haha

Jag vill minnas att de jag hade höll tiden väl, åtminstone de jag hade som hade OP X-verk. Sämst var nog 425an med inhouse :p men även den höll tiden riktigt bra. Med det sagt, jag är inte så petig med sånt och det blir svårare att mäta när man antingen inte har sekundvisare alternativt verk som inte har hack-funktion. :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jag vill minnas att de jag hade höll tiden väl, åtminstone de jag hade som hade OP X-verk. Sämst var nog 425an med inhouse :p men även den höll tiden riktigt bra. Med det sagt, jag är inte så petig med sånt och det blir svårare att mäta när man antingen inte har sekundvisare alternativt verk som inte har hack-funktion. :)
Som sagt, inte heller vare sej petig eller brydd då min endast har det väsentliga dvs tim o minut visare (som sej bör på en Panna haha).
Men kunde ändå inte hålla mej från att mäta för att bara få ett hum..
 
Topp