• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

image.jpg

Godkväll

image.jpg

Är lite sugen på att byta denna mot en 47 mm "riktig" radiomir, typ 425 eller dylik. Hmmmm, bör jag agera på det?

Har ännu inte testat dom nya 1940 47orna vet inte riktigt hur dom jmf sig med "vanliga" eta 47or / in-house 47or. Det är trots allt en smaksak, själv föredrar jag dom gamla radsen jmf med dom nya 1940 baserat på det jag sett hittils.
Du har en hel drös med godbitar om du är inne på gamla 47 radiomir spåret.. Fast i många fall utan sekundvisare om det nu är en deal-breaker för dig?
Haft både 232,448 och 449. Nu i efterhand är nog 232 den jag saknar mest.. Den mest perfekt balanserade urtavlan alla kategorier, helt jävla flawless.
Jag hade kört på ett byte!

Pr
image.jpg

Är lite sugen på att byta denna mot en 47 mm "riktig" radiomir, typ 425 eller dylik. Hmmmm, bör jag agera på det?

Provat 425, och tavlan är riktigt fin, men kronan förstörde det för mig eftersom den är såpass stor.
Det satt inte bekvämt på min handleden, och med det i åtanke hade jag inte gått den vägen personligen.

Tillbaka
Topp