Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig tråd! Väldigt sugen på en 512 / 514 / 572 .....måste prova och se hur stort 45 och 47mm blir!
512 är kanonsnygg och ren tavla!
PrecisÄr det en 514 ?
Grymt fin!
läs en annan tråd?!!Förstår mig faktiskt inte på Panerai.
Den pannan var riktigt läcker! Vad har du för ref på den?
Är lite sugen på att byta denna mot en 47 mm "riktig" radiomir, typ 425 eller dylik. Hmmmm, bör jag agera på det?
Förstår mig faktiskt inte på Panerai.
Är lite sugen på att byta denna mot en 47 mm "riktig" radiomir, typ 425 eller dylik. Hmmmm, bör jag agera på det?
232 är borta men 390 fyller tomrummet på ett utomordentligt bra sätt!
Pr
Provat 425, och tavlan är riktigt fin, men kronan förstörde det för mig eftersom den är såpass stor.
Det satt inte bekvämt på min handleden, och med det i åtanke hade jag inte gått den vägen personligen.
Perfektion genom enkelhet är inget man ser varje dag så att om du blir konfys är det förståligt.Förstår mig faktiskt inte på Panerai.