D
Deleted member 4412
Guest
Ska bli kul o se!!Vänta på ett grått nato till min.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska bli kul o se!!Vänta på ett grått nato till min.![]()
... haterEn Panna hör inte hemma på nato..
Den är för bra....![]()
Men allvarligt, hur snygg är inte denna?
Haha näe men det finns ju så oerhört mycket snygga straps o visst, även velcro för Subbarna. Sen finns det ju liksom ingen historia bakom just nato på Panerai likt vissa andra märken. Då har vi canvas istället som gör sej bättre där det även finns en koppling iom att det satt på en viss dinka kallad Mare Nostrum... hater
det finns ingen historia att bära panerai civilt heller, men jag tänker fortsätta med det tillsammans med mitt natoHaha näe men det finns ju så oerhört mycket snygga straps o visst, även velcro för Subbarna. Sen finns det ju liksom ingen historia bakom just nato på Panerai likt vissa andra märken. Då har vi canvas istället som gör sej bättre där det även finns en koppling iom att det satt på en viss dinka kallad Mare Nostrum
![]()
Haha nja egentligen inte för Sly väl typdet finns ingen historia att bära panerai civilt heller, men jag tänker fortsätta med det tillsammans med mitt nato![]()
Jag säger bara (vilket inte direkt förvånar många här) :![]()
Men allvarligt, hur snygg är inte denna?
Sälj VC'n och körJag säger bara (vilket inte direkt förvånar många här) :
![]()
Kräng den o köp en riktig destro istället..Nån som har koll på hur tavelpelarna sitter på OPX? Skulle det teoretiskt gå att göra en destro utav 112:an?
![]()
557 here I come!Kräng den o köp en riktig destro istället..
Passar du i 47mm så grattis! Något jag inte gör557 here I come!
(synd bara att den inte finns med plexi längre)![]()
P999 inhouse verk väl? Men samma ägare så säkert byggt av Piaget.. Oem alligator? Är visarna i silver? Strapsize 24/22?Den är vacker, faktiskt! Och ett fint Piaget urverk har den också!
![]()
Jodå..Vare bara jag som inte hade koll på att Radomir även fanns i 42mm? Ja inte 1940 serien utan "vanliga"
Nåja, Pam337 verkar iaf inte växa på träd iaf men riktigt läcker!!
![]()
P999 inhouse verk väl? Men samma ägare så säkert byggt av Piaget.. Oem alligator? Är visarna i silver? Strapsize 24/22?
Fler pics plizzzz![]()
Läste precis en recension om den när jag posta bildenDet stämmmer allt du sägerP.999 är ett in-house urverk men byggt av Piaget och är baserat på ett av deras bästa. Bilderna togs när jag provade klockan på vid ett tillfälle för fyra år sedan
Fler har jag inte, tyvärr.
![]()
![]()
Passar du i 47mm så grattis! Något jag inte gör
Plexi e sååå nice
Pam 557 får nästan en Radomir 1940 look haha
![]()
Satt som ett smäck antar jag?
Men skål då gubbar! (Misstänker att det är ont om tanter i den här tråden)
![]()
Just 45mm sitter som ett smäck på mej o upplevs ju inte så gigantiskt som 47mm som så vanligt tyvärr blir utsmyckade med de vackraste tavlornaDet gjorde den, absolut. Men jag tyckte att kronan hade nån konstig geometri jämfört med min 183 som jag hade då.
Plus att jag har blivit förtjust i svarta visare. IAF fick jag ingen ha-begär eftersom min 45mm radiomir inte kändes för stor.
Ha en titt på 338. Titan och guld-färgade visare
![]()