Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stek359 in The Caribbean ! BTW 32 grader i skuggan och free drinks !
![]()
Doppar du mackan i drickat eller är det pannan i bubblet?359 Submersed in GT ! Som jag sa Free drinks !
![]()
I Japan hade VD:n fått sparken och bett om ursäkt i TV.Jag sitter och läser Kupé. 88% av alla SJ tåg kom fram i tid förra året, samma nivå som världens punktligaste flygbolag. Vad är viktigast, tid eller design? Om klockan går rätt 88 gånger av hundra är jag nöjd, Bara designen är ok. Mer spännande är så här, blir det inte i Katrineholm.
Doppar du mackan i drickat eller är det pannan i bubblet?
mvh, försöker-hänga-med-i-dinka-tugget.
Ser ut som någon form av Luminor Due i titan. Tillhör de där inte klockorna som Panerai endast visades för vissa samlare i samband med SIHH? Har för mig att jag har sett dem på bild tidigare.Vilka är detta, har sökt på reffarna i tråden men inte fått någon träff
![]()
Såg den där; tycker inte det var särskilt mycket av en recension öht, utan mer än beskrivning blandat med lite värderingar om att "Bronzo nu igen?"..
Det finns ett i buffalo som är likt assoBlev tvungen att köpa asso även i den mörkare färgen. Fantastiskt strap måste jag säga.
Tyvärr är ju färgutbudet begränsat och nu har jag både brown/beige och black/ecru.
Någon som har förlag på liknande straps?
![]()
Den gröna är så mycket hårdare. Blå passar bättre med guld, men fet oavsett..Såg den där; tycker inte det var särskilt mycket av en recension öht, utan mer än beskrivning blandat med lite värderingar om att "Bronzo nu igen?"..
Inte alls avis...359 Submersed in GT ! Som jag sa Free drinks !
![]()
Personligen gillar jag den blå mer... Men det är jag..Den gröna är så mycket hårdare. Blå passar bättre med guld, men fet oavsett..
Den gröna är så mycket hårdare. Blå passar bättre med guld, men fet oavsett..
Utseendemässigt tycker jag också att den blå är klart snyggare; däremot tror jag den gröna tavlan gör sig bättre i matchning med bronset när det patineras..Personligen gillar jag den blå mer... Men det är jag..Beror ju också på hur caset patineras.. Blir det turkos kan det ju ändå passa helt ok med blå tavla.
Helt klart mitt nästa köp, har dreglat över den i några veckor nu.Nu jävlar. Bildtungt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är väldigt trevlig. Som första Panerai så känns det som att jag träffade helt rätt.Helt klart mitt nästa köp, har dreglat över den i några veckor nu.
Grattis o klart en stilig man som du ska köra PaneraiDen är väldigt trevlig. Som första Panerai så känns det som att jag träffade helt rätt.
Finns ju även det ljusa Edition asso't med OP loggan som endast säljs i deras egna butikerBlev tvungen att köpa asso även i den mörkare färgen. Fantastiskt strap måste jag säga.
Tyvärr är ju färgutbudet begränsat och nu har jag både brown/beige och black/ecru.
Någon som har förlag på liknande straps?
![]()
Har du testad den på nato?Pam 560 på oem-canvas
![]()
En Panna hör inte hemma på nato..Har du testad den på nato?![]()
Vänta på ett grått nato till min.En Panna hör inte hemma på nato..
men det finns säkert dom som fått till det.
Har varken provat eller ens tänkt tanken haha. Finns ju en massa andra trevliga straps!!
Dra ett pm om du behöver hjälp o skippa allt utom oem![]()
560 ÄR nice!!![]()
![]()
Har PAM560 JLC-verk?
Edit: Ignorera ovanstående, jag ser ju att bryggorna skiljer sig. Jäkla nice modell dock, 44mm, 8-dagar och sandwich...