Det där såg inte alls dumt ut... med tanke på hur vädret ser ut här i Sverige så åkte du i exakt rätt tid!OEM Gummi är helt underbart i Karibien
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där såg inte alls dumt ut... med tanke på hur vädret ser ut här i Sverige så åkte du i exakt rätt tid!OEM Gummi är helt underbart i Karibien
![]()
![]()
Vad gör själva flyback funktionen?Många visare blir det när flybacken rullar..![]()
Hehe ojojoj vad gör den inteVad gör själva flyback funktionen?
Hehe ojojoj vad gör den intenedan är klippt från OPs hemsida
The flyback function, controlled by a push-button at eight o’clock, instantly returns the chronograph hands to zero and simultaneously restarts without it being necessary first to stop them and return them to zero by pressing the stop and reset buttons
Inte exakt den 47 mm sub, men testat andra 47 mm sub. Givet att de jag testat byggt mycket på höjden så var det no go för min del. Funkar säkert utmärkt om t-shirt är det enda du bär dock...Någon som testat denna 47 mmare o kan bjuda på lite info?
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-submersible-364-limited-edition.68908/
Haha. Nu får du köra på med ledtrådar. 10p?Vart är vi på väg?![]()
Det måste vara nån Panerai tok som äger bilen på bildenVart är vi på väg?![]()
Det är enklare än såHaha. Nu får du köra på med ledtrådar. 10p?
Madrid. Det där är en av alla de identiska (bortsett från bakboetten) boutique-editions med PAM4XX-referenser.. Likadan som den @m8rt har tex, men annan stad..Det är enklare än såhint..ref
Woopie!!!! SnyggtMadrid. Det där är en av alla de identiska (bortsett från bakboetten) boutique-editions med PAM4XX-referenser.. Likadan som den @m8rt har tex, men annan stad..
Södertälje?Vart är vi på väg?![]()
Jaaa! Grattis!I'm back.
![]()
Tänkte väl att du skulle gilla.Jaaa! Grattis!![]()
GöttigittgottI'm back.
![]()
Tänker fortsätta mata bilder på 233 av ren nöjdhet. Enda jag kan sakna är dock fuskpatinan på 372.
![]()
Vi är, som ganska ofta, överens!Skönt att någon säger det - på just på Panerai gillar jag också fuskpatinan. Konstigt nog.
Panerai gör den riktigt bra!
...snygg klocka för övrigt, och grattis till nyförvärvet!
Tänker fortsätta mata bilder på 233 av ren nöjdhet. Enda jag kan sakna är dock fuskpatinan på 372.
![]()
Helt rätt 'uppgradering', gällande komplikationer iaf.I'm back.
![]()
Helt rätt 'uppgradering', gällande komplikationer iaf.
Stort grattis, riktigt fin.
Förstår dig, men den där är förjäkla trevlig!!
Mkt braMycket trevlig tråd som gett mig mycket nöje. Så mycket nöje att jag blev övertygande om att en 560 var vad jag behövde...
![]()