• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OEM Gummi är helt underbart i Karibien :cigar:
IMG_0325.JPG
IMG_0323.JPG
Det där såg inte alls dumt ut... med tanke på hur vädret ser ut här i Sverige så åkte du i exakt rätt tid! :)

Vad gör själva flyback funktionen?
Hehe ojojoj vad gör den inte :) nedan är klippt från OPs hemsida

The flyback function, controlled by a push-button at eight o’clock, instantly returns the chronograph hands to zero and simultaneously restarts without it being necessary first to stop them and return them to zero by pressing the stop and reset buttons

Hehe ojojoj vad gör den inte :) nedan är klippt från OPs hemsida

The flyback function, controlled by a push-button at eight o’clock, instantly returns the chronograph hands to zero and simultaneously restarts without it being necessary first to stop them and return them to zero by pressing the stop and reset buttons

Fuck, hur kan jag leva utan en sån funktion?

När jag köpte min PAM632 i december 2016 listade den 45 350 kr och nu listar den 46 600 kr ser jag på nymans hemsida. Är det fler modeller som har fått en liten prishöjning?

Tillbaka
Topp