Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns ju lite olika modeller. Men automatisk Luminor 1950 42mm bygger lite mer på höjden känslomässigt än 44mm dito. Luminor Due 42mm och Radiomir 42mm, handvevad eller nya mikrorotorn, är tunnare än Panerai:er brukar vara ...Panerai radiomir 42mm och luminor 42mm är dom true to size eller upplevs dom större/mindre?
Någon som har ett snyggt brunt am läderband i 24/22 och vill sälja?![]()
Tack, det är ett alternativ som tickar alla boxar som begagnad (ur produktion om jag förstod rätt).Googla PAM 183
Härligt, grattisSådärja! När är nästa Panerai-GTG sa ni?
![]()
Grym grattisI'm back.
![]()
Cool som fan, men är centrumsekunden vit eller svart?Såg denna på Panerai IG:
![]()
![]()
Börjar onekligen bli dags.. Har bara så förbaskat mycket just nuSådärja! När är nästa Panerai-GTG sa ni?
![]()
30% ÖVER retail?? Riktigt smutsigt...Får in 3 Bronzo, samtliga sålda 30% över retail
![]()
![]()
@micke_s sålt eller trasig?
Riktigt smutsigt. Inte för att tilldelningen idag är 100% demokratisk men detta framhäver den ADn som girig (på ett dåligt sätt).30% ÖVER retail?? Riktigt smutsigt...
Stort grattis!I'm back.
![]()
Om du nu ska övertyga oss så får du säga vilken ref det ärMin mest använda klocka är Radiomir. Den smälter in och sticker ut, vacker till allt, casual som kostym, tycker jag. Ärligt talat förstår jag inte varför efterfrågan inte är större. Jag tror folk i gemen har alldeles för få modeller att välja ifrån.
![]()
![]()
.....men det var inte så jag menadeOm du nu ska övertyga oss så får du säga vilken ref det är183?
Dvs. typ en 312 fast med wire lugsModellen på bilden är en PAM388 med inhouseverket P9000, 45 mm.
Ja, det ... är något min fru inte håller med om iofs.så små skillnader och ändå så stora.