[väl] smeknamnet på de italienska attackdykarna. En hyllning till dem.312 saknar texten black seal. Vad betyder texten black seal förresten? Jag tyckte mest det var fränt, men jag har ingen aning om vad det står för.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
[väl] smeknamnet på de italienska attackdykarna. En hyllning till dem.312 saknar texten black seal. Vad betyder texten black seal förresten? Jag tyckte mest det var fränt, men jag har ingen aning om vad det står för.
Tack, det kan jag stå bakom. Utan de italienska atackdykarna ingen Panerai så det känns bra att få hylla dem.[väl] smeknamnet på de italienska attackdykarna. En hyllning till dem.
Börjar onekligen bli dags.. Har bara så förbaskat mycket just nu
Dessutom har min vapendragare @micke_s vandrat fullständigt ut i ödemarken och är Pannalös, så fritt fram för alla att idka hårda påtryckningar där![]()
Rätt tänkt, fel tidpunkt! Du behöver vänta i ca 2-3 månader till!Dags för mig att att kliva upp på 47MM
Köp eller tipsa : https://klocksnack.se/threads/prisbump-pam359.69835/
Du klarar dig väl utan 422an i några månaderRätt tänkt, fel tidpunkt! Du behöver vänta i ca 2-3 månader till!![]()
Helt utan Panna i några månader?Du klarar dig väl utan 422an i några månader![]()
Helt utan Panna i några månader?
Hur ska jag kunna överleva dagarna och hur ska jag kunna se er andra i ögonen på Panna-gtg:na..![]()
Varför bara två?!Just du kan få ett undantag, men regeln för framtiden är att aldrig sätta sig i en situation så att man behöver vara utan Panna. Lite som att inte slösa bort de sista kulorna på kontot så man måste gå lös på krediten i slutet av månaden. För att tala klarspråk - köp två direkt!
Alltså, jag är ju sugen trots prislappen... galet.Du kan få köpa min 605:a för 150k@Johan_C kan släppa den idag.....
Så sant som det är sagt!Just du kan få ett undantag, men regeln för framtiden är att aldrig sätta sig i en situation så att man behöver vara utan Panna. Lite som att inte slösa bort de sista kulorna på kontot så man måste gå lös på krediten i slutet av månaden. För att tala klarspråk - köp två direkt!
Du får köra den här så länge..Helt utan Panna i några månader?
Hur ska jag kunna överleva dagarna och hur ska jag kunna se er andra i ögonen på Panna-gtg:na..![]()
Köp den här så länge: http://www.network54.com/Forum/3533...i+PAM+382+Bronzo+for+Sale,+Mint+&+UnnamedSå sant som det är sagt!
Trodde inte jag skulle hamna i denna sits, men så trodde jag inte heller att en ny Bronzo skulle komma så här tidigt heller..
Det är ett bittert öde för många av oss.. Jag som i klocksammanhang lever efter devisen "få, men bra", får stora problem om en absolut måste-pjäs dyker upp på horisonten.. Hade man haft större marginaler hade det ju så klart inte varit ett problem, men nu är det ju som det är
Sen kommer väl allt det här ändå sluta med att jag inte får tag på en Bronzo så jag får gå och köpa en ny 422:a i stället om min nuvarande säljs för att jag ska kunna ha Bronzo-beredskap
Helt klart är att det där med att ha minst två Pannor känns som ett riktigt måste.
Hade varit något det
Jag lever! Har bara tagit en liten paus, blev någon form av overload! I´ll be back I promise
Perfekt, den där gillar jag.. men måste ritas snyggare!Du får köra den här så länge..
![]()
Skämt åsido, får du tag i en Bronzo så är det värt det alla dagar i veckan. Kommer ju garanterat vara en keeper livet ut...
och störrePerfekt, den där gillar jag.. men måste ritas snyggare!![]()
Tror inte den Radiomiren finns, åtminstone inte bland dagens modeller..Jag har en fråga, jag tror att den lättast kan illustreras så här...
![]()
Nej, inte jag heller, men det gör ju det hela ooootroligt spännande. När får vi se en reissue av 6154:an?Tror inte den Radiomiren finns, åtminstone inte bland dagens modeller..
Hade varit något det
Har poppat upp hel en del Bronzos på sistone, både 382 och 507. Troligen folk som är garanterade 671:an som säljer, alternativt att de är rädda för ett eventuellt kommande värdetapp i och med ytterligare 1000 bronsares intåg på marknaden..
Haha, vad kul, hittade precis samtidigt!
Synd att det inte var riktigt samma lika, inte domglas eller glasbaksida.Haha, vad kul, hittade precis samtidigt!Russia Limited edition från 2014.
Inte ofta jag säger att ryssar har bra smak, men i detta fall så![]()
Nä, klart att den har diffar, men det är det närmaste man kan hitta iafShit @Palenkovich , jag fann den! PAM 622!
![]()
Äsch, falsklarm, det var inte riktigt samma style, den har inte domglas eller glasbaksida ... men den var fin.
Nu lämnade 112an IGEN för någon månad sen.. och jag saknar den redan.. Märkt att jag måste ha en 44mm 300meters Luminor på gummi i samlingen..
Funderar på en 111.... Vill ju helst ha glas baksida.. Vad tror ni?
112 igen... Ja, ingen dum idé egentligen
Kanske en sån här... Eller vad säger du @Janne2000