Tome
Basic
Men Panerai kommer ju från Florens... Korrigera resplanen!Har Sorrento på schemat i fem dagar och sedan Rom i fyra, känns som en bra start på sommaren med kultur, mat, vin och värmegaranti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men Panerai kommer ju från Florens... Korrigera resplanen!Har Sorrento på schemat i fem dagar och sedan Rom i fyra, känns som en bra start på sommaren med kultur, mat, vin och värmegaranti
Men Panerai kommer ju från Florens... Korrigera resplanen!
En riktigt bra line up! Skön variation. Oklart varför jag pushade dig så mkt. Blir mest avis på att du har fler pannor än jag
Jag blev hårt pushad av @kmgustafsson att ta ett gruppfoto av Pamiljen och dessutom närmade sig kl. 22:08. Hade tänkt ställa Ferrarin rätt också, men barnet började gråta, så det blev ett snabbt halvsuddigt foto på språng bara. Håll tillgodo.
Drömlineup. Nästan. Skulle bytt Ferrarin mot en Sub. Och sen kanske klämt in en 512. Och en 422. Och sen..
Jag blev hårt pushad av @kmgustafsson att ta ett gruppfoto av Pamiljen och dessutom närmade sig kl. 22:08. Hade tänkt ställa Ferrarin rätt också, men barnet började gråta, så det blev ett snabbt halvsuddigt foto på språng bara. Håll tillgodo.
...sålt av allt (och lite till) för att köpa nya bronzon och en NOS Fiddy.Drömlineup. Nästan. Skulle bytt Ferrarin mot en Sub. Och sen kanske klämt in en 512. Och en 422. Och sen..
Hade funkat det med. Men tills de stålarna finns nöjer jag mig med min femma. Även om en 372 vore drömmen just nu....sålt av allt (och lite till) för att köpa nya bronzon och en NOS Fiddy.
Sjuk samling. Grymt jobbat!
Hahaha. Skaplig samling du har! Grym!!!
Panerai ligger i Schweiz numera.
Stort grattis! Ser jag rätt? Har du en S-serie med safirglas?Precis blivit med en 372:a.. helt otroligt vilken klocka det är! Världens mest eleganta pansarvagn? Är förvånad över att man ej behöver vapenlicens för att ha på sig en sån i allmänheten.
WTF!!! Stort grattis. Otroligt fin klockaPrecis blivit med en 372:a.. helt otroligt vilken klocka det är! Världens mest eleganta pansarvagn? Är förvånad över att man ej behöver vapenlicens för att ha på sig en sån i allmänheten.
Gigantiskt grattis. Mycket fin!Precis blivit med en 372:a.. helt otroligt vilken klocka det är! Världens mest eleganta pansarvagn? Är förvånad över att man ej behöver vapenlicens för att ha på sig en sån i allmänheten.
Äsch! Det där är ju en klassisk dressarePrecis blivit med en 372:a.. helt otroligt vilken klocka det är! Världens mest eleganta pansarvagn? Är förvånad över att man ej behöver vapenlicens för att ha på sig en sån i allmänheten.
Tack! Korrekt, safirglasStort grattis! Ser jag rätt? Har du en S-serie med safirglas?
WTF!!! Stort grattis. Otroligt fin klocka
Tack!!Gigantiskt grattis. Mycket fin!
Man kan nästan missta den för en Patek Philippe Calatrava..Äsch! Det där är ju en klassisk dressare
Verkligen! Många som sökt/frågat om modeller som nu säljs.Drömläge för någon som letar Panerai nu, finns en uppsjö på köp&sälj
Japp, en pam111 brukar ju inte vara så långvarig på K&SVerkligen! Många som sökt/frågat om modeller som nu säljs.
Nej inte alls!Japp, en pam111 brukar ju inte vara så långvarig på K&S
Relaterat för en n00b; vart får man tag på schysst canvas-band i 26mm som inte kostar skjortan eller faller sönder?Någon som har koll eller vet något om läderbanden från Corrigia?
Ser riktigt fina ut
Äsch. Du missar ju regn å blåst, stackarn.Sorrento säger hej! 392:an trivs i hemlandet!