Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt nice line-up! Bara att gratulera. Men jag går bet på vilken modell det är på den bredvid Ferrarin. Ser ut som en 111 men siffran 12 är mer som dom nya modellerna, men då ska det ju stå 8 days på tavlan...![]()
Jag blev hårt pushad av @kmgustafsson att ta ett gruppfoto av Pamiljen och dessutom närmade sig kl. 22:08. Hade tänkt ställa Ferrarin rätt också, men barnet började gråta, så det blev ett snabbt halvsuddigt foto på språng bara. Håll tillgodo.
Det är en boutique edition, PAM 416. Typ en 005:a men med faux-patina och en ubåt på urtavlan.Sjukt nice line-up! Bara att gratulera. Men jag går bet på vilken modell det är på den bredvid Ferrarin. Ser ut som en 111 men siffran 12 är mer som dom nya modellerna, men då ska det ju stå 8 days på tavlan...![]()
Jag köper alla mina straps från Panatime.com och aldrig blivit besviken.Relaterat för en n00b; vart får man tag på schysst canvas-band i 26mm som inte kostar skjortan eller faller sönder?
Galet bra wristshots du tar på Din 359 - med och utan GT! Efter en massa velande så tror jag att det är där (359) jag ska återstarta mitt Pann-ägande. Tänkte ett tag på en 1359 men ju fler av Dina bilder jag ser ju mer övertygad är jag att stanna vid Ecru i st f blå sekund. Hoppas inte hela sommaren går utan att jag hittar en. Tom arm är en tom själ... Bra bilder - det var det jag ville säga!Glöm inte 359, big, bad and beautiful
![]()
Schysst bild! Var där för några veckor sedan, men 351 stortrivdes där också. Iaf på kvällarna när det blev lite svalareSorrento säger hej! 392:an trivs i hemlandet!
![]()
Schysst bild! Var där för några veckor sedan, men 351 stortrivdes där också. Iaf på kvällarna när det blev lite svalare![]()
Köpt ett av @Anders W och var nöjd och har beställt ett till i svart som väntas in med stor förväntan.
![]()
![]()
![]()
24 mm rakt av skulle jag säga, riktigt nöjd med det.Är det rakt eller smalnar det av?![]()
Ligger väl en 359 på sälj...Galet bra wristshots du tar på Din 359 - med och utan GT! Efter en massa velande så tror jag att det är där (359) jag ska återstarta mitt Pann-ägande. Tänkte ett tag på en 1359 men ju fler av Dina bilder jag ser ju mer övertygad är jag att stanna vid Ecru i st f blå sekund. Hoppas inte hela sommaren går utan att jag hittar en. Tom arm är en tom själ... Bra bilder - det var det jag ville säga!
Lämnar du Paneraiklubben?Bye bye 112...
![]()
Nya mål i sikte![]()
Väldigt bra foto, isblå lysmassa, UV-laddade du innan eller hur gjorde du för att få till detta? Längre slutartid?Bye bye 112...
![]()
Nya mål i sikte![]()
Skulle aldrig falla mig in!Lämnar du Paneraiklubben?![]()
Laddade lite innan, men i övrigt så är det taget rakt upp och ner med mobilens kamera.Väldigt bra foto, isblå lysmassa, UV-laddade du innan eller hur gjorde du för att få till detta? Längre slutartid?
allt gott
// Max
Okej! Hursom, väldigt snyggt foto! =)Laddade lite innan, men i övrigt så är det taget rakt upp och ner med mobilens kamera.
Aaaandas. Hela mejseln finns att köpa på Nymans för nån trehunka eller så..What. The. F*ck.
![]()
Haha, jag blev mest paff över att en skruvmejsel inte håller bättre kvalitet. Mitt mejselset från Kjell & Co har servat mig väl i 10 år+ liksom...Aaaandas. Hela mejseln finns att köpa på Nymans för nån trehunka eller så..
Behöver bara byta "spetsen" eller vad man ska kalla det. Mejseln är ju fortfarande hel och fin![]()
Var fixar man en ny spets då?Har tagit sönder typ 3 spetsar genom åren, riktigt konstig konstruktion..
Väldigt snyggt!Köpt ett av @Anders W och var nöjd och har beställt ett till i svart som väntas in med stor förväntan.
![]()
![]()
![]()
Var fixar man en ny spets då?
Mmm, den jag helst ville ha blev tillbakadragen. En 359-kramande medlem som tog sitt förnuft till fånga?Ligger väl en 359 på sälj...