• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_4014.jpg

Jag blev hårt pushad av @kmgustafsson att ta ett gruppfoto av Pamiljen och dessutom närmade sig kl. 22:08. Hade tänkt ställa Ferrarin rätt också, men barnet började gråta, så det blev ett snabbt halvsuddigt foto på språng bara. Håll tillgodo.
Sjukt nice line-up! Bara att gratulera. Men jag går bet på vilken modell det är på den bredvid Ferrarin. Ser ut som en 111 men siffran 12 är mer som dom nya modellerna, men då ska det ju stå 8 days på tavlan... o_O

Sjukt nice line-up! Bara att gratulera. Men jag går bet på vilken modell det är på den bredvid Ferrarin. Ser ut som en 111 men siffran 12 är mer som dom nya modellerna, men då ska det ju stå 8 days på tavlan... o_O
Det är en boutique edition, PAM 416. Typ en 005:a men med faux-patina och en ubåt på urtavlan.

Glöm inte 359, big, bad and beautiful :)
IMG_0256.JPG
Galet bra wristshots du tar på Din 359 - med och utan GT! Efter en massa velande så tror jag att det är där (359) jag ska återstarta mitt Pann-ägande. Tänkte ett tag på en 1359 men ju fler av Dina bilder jag ser ju mer övertygad är jag att stanna vid Ecru i st f blå sekund. Hoppas inte hela sommaren går utan att jag hittar en. Tom arm är en tom själ... Bra bilder - det var det jag ville säga!

Galet bra wristshots du tar på Din 359 - med och utan GT! Efter en massa velande så tror jag att det är där (359) jag ska återstarta mitt Pann-ägande. Tänkte ett tag på en 1359 men ju fler av Dina bilder jag ser ju mer övertygad är jag att stanna vid Ecru i st f blå sekund. Hoppas inte hela sommaren går utan att jag hittar en. Tom arm är en tom själ... Bra bilder - det var det jag ville säga!
Ligger väl en 359 på sälj...

Tillbaka
Topp