• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Njut!
Jag har tomt på andra konton....

Grattis till mig själv på 40-årsdagen. Det blir ingen tårta, det blir vatten och hårt bröd. Tack MaziK. Kram.

IMG_3990.jpg

IMG_0760.JPG
IMG_0761.JPG
image.jpg
Fick äntligen hämta tillbaka min Pam025 på Nymans. Den har varit hos Panerai i ca 10 veckor. Så nu är det byte till sommar strap och sen är det bara att börja njuta.

Är så jäkla snygg och trevlig den där tavlan, har aldrig hållit en sådan IRL, men hur är tyngden på en sådan där, för visst är den där Pannan i titan?!

Är så jäkla snygg och trevlig den där tavlan, har aldrig hållit en sådan IRL, men hur är tyngden på en sådan där, för visst är den där Pannan i titan?!
Ska kanske inte kalla den fjäderlätt men den väger betydligt mycke mindre än mina andra ur. Även sådana som inte har länk.

Ska kanske inte kalla den fjäderlätt men den väger betydligt mycke mindre än mina andra ur. Även sådana som inte har länk.

Hehe...TACK för svar, OK, då vet jag, får hoppas att våra vägar möts på en framtida GTG så man får klämma lite på den :p.

Håller med.. börjar tro att det är omöjligt att tröttna på den klockan. Får fortfarande lite honeymoon känslor med den klockan, över 1 år senare.

Riktigt härlig känsla - jag har samma med min röda Reverso. Måste prova 372 i lugn och ro, har bara provat den lite snabbt.

Bandet och klockan på instastory får mig att tänka på Italien och rödvin på någon rökig restaurang...

Riktigt härlig känsla - jag har samma med min röda Reverso. Måste prova 372 i lugn och ro, har bara provat den lite snabbt.

Bandet och klockan på instastory får mig att tänka på Italien och rödvin på någon rökig restaurang...

Nymans får snart, om de är smarta, in en 372 som du kan testa :)

Tillbaka
Topp