• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

2a9p16w.jpg

Njuter av min 243a tack vare Ploprof;)!!

Ser sjukt bra ut :) och kul att du trivs med den.

Peter

(skulle varit ett citat till swedesoc här...)

Den blev kanon, tyckte jag. Måste ge Nymans eloge för bra service/återkoppling till mig som kund.
Fick löpande besked vid ett flertal tillfällen & den utlovade servicetiden hölls. T.o.m. klar en dag tidigare än de utlovade 4 veckorna. Tim (service chef?) håller bra koll i denna tråden... ;)

Klockan skickades till mig med värdepost för klart rimlig peng utan knussel & samma dag som jag gjorde banköverföring av betalningen. Med SMS avi så den kunde hämtas ut dagen efter.

Väldigt lätt polerad skulle jag vilja säga, en ding kvar på främre högra bandhornet, men skulle den ha polerats bort helt skulle det tas bort massor av mtrl. & så är inte gjort - bra beslut!

Skulle kanske önskat en lite utförligare beskrivning på vilka verkdelar som ev. bytts, men spelar väl egentligen ingen roll för en amatör som jag.

Finns heller inget "kvitto" från timegrapher beroende på att printern inte funkade i den, men jag har fått en bild att skriva ut & lägga i handlingarna.

Upplevelse av service: 4 av 5!

Tjena

Någon av er som vet vart man kan hitta en lista med alla modeller med "dome" glas, på diverse sidor finns det ju sorteringsverktyg för att hitta modeller men ingen verkar ha just glaset som kriterium. Jag är barnsligt förtjust i Luminor 1950 men tycker de modeller med "platt" glas blir lite tråkiga. På grund av detta blev 311 min första Panerai men nu är jag sugen på en ny men har inte hittat hem 100% ännu.

Hittills har jag övervägt 233 och 212 men skulle vilja titta på fler alternativ.

Några tips?

Tillbaka
Topp