Njuter av min 243a tack vare Ploprof!!
Ser sjukt bra ut och kul att du trivs med den.
Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njuter av min 243a tack vare Ploprof!!
Nu har jag inte mätt med ett skjutmått men 4mm får jag det till. Mätt på ett originalspänne.Någon vänlig själ som vill mäta hur bred själva pinnen i spännet på ett 22mm buckle?
Nu har jag inte mätt med ett skjutmått men 4mm får jag det till. Mätt på ett originalspänne.
Pannan åter från service!
Som en paketöppning nästan!
Blank å fin:
Å så ett par bonus-shot ute i solen...
Glad Rock_N_Ron:
Fan va bra den blev!!
Blank å fin:
Å så ett par bonus-shot ute i solen...
Glad Rock_N_Ron:
Gratulerar hoppas den blir kvar länge nu!
Tack!
Det återstår att se. Kommer det en 512:a i vägen för vettig peng så vet man aldrig... ;-)
Kolla m AW Straps eller ngn annan strapmakare. De har garanterat ngt hemma.Någon som har ett noname-22mm spänne i klassisk panerai-stil liggande som kan tänkas sälja det?
Kolla m AW Straps eller ngn annan strapmakare. De har garanterat ngt hemma.
Beställde precis detta...
Vill även beställa detta...
Så köp de band jag har till försäljning, nu prissänkta
Du har ju så jävla konstiga mått på dina band!! Fattar inte folk som har köksklockor på armen...Beställde precis detta...
Vill även beställa detta...
Så köp de band jag har till försäljning, nu prissänkta
Boostar du dig själv med lite machodinka så att du överlever helgens festligheter med den nya damdressaren..?Pannatajm!!
Exakt så är det!! Men dressarn ligger nerpackad tillsammans med Smokingen. Pannan är resesällskapBoostar du dig själv med lite machodinka så att du överlever helgens festligheter med den nya damdressaren..?