• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hej gott folk

Jag har för första gången börjat titta på Panerai!
Vad tycker experterna här på KS om denna?
Känns som en bra första Panerai eller har någon ett bättre alternativ utan att behöva betala en förmögenhet?

Panerai Radiomir Black Seal PAM380 45mm 2017 - 35 900kr

IMG_1152.JPG

Vänligen
BasOmega

Hej gott folk

Jag har för första gången börjat titta på Panerai!
Vad tycker experterna här på KS om denna?
Känns som en bra första Panerai eller har någon ett bättre alternativ utan att behöva betala en förmögenhet?

Panerai Radiomir Black Seal PAM380 45mm 2017 - 35 900kr

IMG_1152.JPG

Vänligen
BasOmega

Den är mycket rimlig, men du har väl tagit en titt på K&S här först?

Den är mycket rimlig, men du har väl tagit en titt på K&S här först?

Jag ser att du har en fin och billig variant till salu, finns en del Panerai på KS som ger mig beslutsångest!!

Tanken är att lämna in en av mina klockor och betala mellanskillnaden.
Klockan jag la upp sälj av jälmers Ur i Borås!

Får tänka igen detta ordentligt innan jag slår till.

Tack för svaret och tipset!

Jag ser att du har en fin och billig variant till salu, finns en del Panerai på KS som ger mig beslutsångest!!

Jälmers ur anses av vissa som lite "kontroversiellt". Använd sökfunktionen så hittar du en del som skrivits om dem innan.

Jag tänkte att du var inne på Radiomir och inte Luminor, så jag menade inte att göra reklam för min annons. :)

Hej allesammans,
Min första post i denna tråden. Trodde aldrig det skulle bli aktuellt för mig att köpa en Panerai men de senaste dagarna har det ängnats mycket tid att gräva bland deras modeller och historia. En modell som verkligen gjort intryck är Pam352. Är det någon som äger modellen eller liknande i titan?
image.jpeg

Hej allesammans,
Min första post i denna tråden. Trodde aldrig det skulle bli aktuellt för mig att köpa en Panerai men de senaste dagarna har det ängnats mycket tid att gräva bland deras modeller och historia. En modell som verkligen gjort intryck är Pam352. Är det någon som äger modellen eller liknande i titan?
image.jpeg
Fin tavla, om man klär i brunt.

Tack alla goa paneristis för igår, grymt kul att få tjöta lite nörderi även under de större tillställningarna.

Nya klockan på service, så har lite tid att fundera på straps. Ett canvas och ett läder ska beställas. Vad säger ni? Sandfärgat eller grönt canvas? Till en PAM 422.

Tack alla goa paneristis för igår, grymt kul att få tjöta lite nörderi även under de större tillställningarna.

Nya klockan på service, så har lite tid att fundera på straps. Ett canvas och ett läder ska beställas. Vad säger ni? Sandfärgat eller grönt canvas? Till en PAM 422.

Har både ett grönt och ett sandcanvas, det gröna används betydligt mycket mer! :)

• Like
Reactions: PJW

Har också både sandfärgat och grönt till min och det sandfärgade har jag kanske haft en gång. Det gröna är det av mina band som får mest tid. https://www.tcstraps.com/collections/canvas-and-carbon-fiber-straps/canvas
20170903_103238.jpg

Tillbaka
Topp