Yes, medföljer i lådan.
Grymt, tack för de snygga bilderna.
Har du någon bild där gummit är på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, medföljer i lådan.
Inte på min, googlade fram den här:Grymt, tack för de snygga bilderna.
Har du någon bild där gummit är på?
Helt rätt Zacke! Less is more, sandwich dial a must
Ny från butik eller bättre beg?
Grattis!
Ja ha,, där sköt man stolpe ut men nog är de bra lika allt
Åker tunnelbana med 510
Inte på min, googlade fram den här:
Kul att se originalbandet det är verkligen ruggigt skönt! Jag funderar på om jag ska beställa ett i brunt också
Vad? Trodde att 111 alltid är sandwich.Min PAM 111 med "painted dial"
Håller med, riktigt skönt band! Finns det ett i brunt också? Vad heter det?
Vad? Trodde att 111 alltid är sandwich.
Vad? Trodde att 111 alltid är sandwich.
40 och 42 mm är 22 mm mellan luggarnaNajs, tackar
Är det 22mm band på den eller 24mm som på 44mm klockorna?
Det är 22mm som gäller på 392:an. Två på bollen såg jag också.Najs, tackar
Är det 22mm band på den eller 24mm som på 44mm klockorna?
Hittade dessa också 212, 249 och 289Gillar referenserna med rejält domade glas som 233, 270, 311 och 372. Vilka andra reffar finns med denna typs glas?
289Hittade dessa också 212, 249 och 289
Jag skulle lätt vilja ha en panna att sporta på jobbet. I sann gardistanda så horar jag gärna ut mig om det behövs.Vet inte om detta klassas som felaktig reklam på något vis, men jag är inte på något sätt affilierad med företaget i fråga.
Hursomhelst, https://www.etsy.com/shop/MJLeather har efter påtryckningar från undertecknad lagt upp en laddning ammostraps gjorda på Kronans avlagda ammunitionsväskor.
Kanske ett bra argument för meo_swe och StrawberryFields att skramla ihop till varsin Panna?
Skitsnygg! Pushern kl.08:00, är det för kronografen eller är jag ute och cyklar?Kul med så mycket aktivitet i denna tråd. Panerai verkar vara namnet på allas läppar...
Har haft för avsikt av lägga upp min första öppningstråd i samband med mitt nyförvärv men tiden har inte funnits. Hur som helst har jag nu i min ägo en KS kändis, Pam 311. I mitt tycke en fulländad Panerai och för mig en av 3,kanske 4 klockor jag ämnar behålla livet ut!
Jag har provat de flesta modellerna i min jakt känns det som och en sak har jag lärt mig, 1950 boett och dome glaset är ett måste för mig. På något sätt tycker jag att de Luminor modellerna med platt glas känns lite enkla och på mig bara klumpiga.
Tar tacksamt emot tips på modeller med dome glaset då det inte verkar finns så många...
Även om andra tillverkare har underverk jag vill testa så är siktet inställt på en 233 som nästa kompis i strumplådan och någon gång ska jag ha en 277
Säg mig, varför fick den lämna?Saknaden av min 312 är brutal efter att ha gluttat igenom denna tråd nu.
"Bara" åtta veckor kvar nu som värst efter 15 veckors väntan so far...
Gillar referenserna med rejält domade glas som 233, 270, 311 och 372. Vilka andra reffar finns med denna typs glas?