392 är iofs relativt lik i storlek och form, eller snarare 1392, men utan dykringen då... men jag missförstod förut, sorry. 682 är relativt unik.Tror det är 682 som gäller, eller finns det något man kan jaga upp som liknar den? Till storlek etc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
392 är iofs relativt lik i storlek och form, eller snarare 1392, men utan dykringen då... men jag missförstod förut, sorry. 682 är relativt unik.Tror det är 682 som gäller, eller finns det något man kan jaga upp som liknar den? Till storlek etc?
682 är väl den enda subben i 42mm-klassen.Tror det är 682 som gäller, eller finns det något man kan jaga upp som liknar den? Till storlek etc?
Ok, ja då är det den jag får sikta in mig på!682 är väl den enda subben i 42mm-klassen.
Om du inte vill köra 684, känns som din stilOk, ja då är det den jag får sikta in mig på!
Hrmm lite i överkant i pris skulle jag sägaOm du inte vill köra 684, känns som din stil
Just det, den kostar lite mer..Hrmm lite i överkant i pris skulle jag säga
Det är värt det!Just det, den kostar lite mer..
SpännandeLutar åt 673, Militare och domed plexi!!
Är det mycket text? Eller mest bilder? Hur pass noggrant går de igenom historian skulle du säga?Jag har haft dem. De är mycket fina.
Tackar!Mycket bilder. Böckerna är tvåspråkiga så det halverar ju i realiteten mängden text. Jag skulle säga att de är rätt korrekta men vill du ner i detalj så tror jag dessa böcker är bättre:
http://www.vintagepanerai.com/
@azcii
Som Micke skriver.Tackar!
Riktigt schyst, tack! Bor i Stockholm, så jag hör av mig om jag skulle vilja kika i deSom Micke skriver.
Bor du i Sthlm får du gärna låna dom, dom är halvjobbiga att skicka då dom väger 6-7kg
Fin gest Annars kan du köra BCF auktion ocksåDå ingen verkar vara sugen på min svarta läder rem till Panerai och 4st spännen för 300kr så gör jag så är det någon som vill ha remmen och de 4st spännen så skicka ett meddelande till mig så får du dem men jag skickar utan spårnummer om du vill ha det får du stå för den kostanden... grattis är gott
Fin gest Annars kan du köra BCF auktion också
Tror det bara är att starta en tråd i "Diskussion"..Hur gör jag det?
Tror det bara är att starta en tråd i "Diskussion"..
Exempel på en: https://klocksnack.se/threads/bcf-a...mmorem-slutar-19-10-23-59.81385/#post-2055543
Tycker din fortfarande ser hyfsat ny ut. Min glänser ingenting längreFröjd att se patinautvecklingen!
Mm, fortfarande ett uns glansighet kvar på min, men som du vet är det bara en tidsfråga..Tycker din fortfarande ser hyfsat ny ut. Min glänser ingenting längre
Blir väl ett spabesök snartMm, fortfarande ett uns glansighet kvar på min, men som du vet är det bara en tidsfråga..
Någon som har en PAM574 att sälja till mig? Tänka jag kunde bränna av den innan PAM682 blir tillgängliga både i butik och på andrahandsmarknaden.
Finns en på kaplans från helgens auktion
Åker som i ryker?En åker imorgon....