• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ok, ja då är det den jag får sikta in mig på!
Om du inte vill köra 684, känns som din stil ;)
1EB79BD2-12EC-450C-BFB8-A6FDEB36DDC3.jpeg

Då ingen verkar vara sugen på min svarta läder rem till Panerai och 4st spännen för 300kr så gör jag så är det någon som vill ha remmen och de 4st spännen så skicka ett meddelande till mig så får du dem men jag skickar utan spårnummer om du vill ha det får du stå för den kostanden... grattis är gott :)

IMG_4794.JPG

Då ingen verkar vara sugen på min svarta läder rem till Panerai och 4st spännen för 300kr så gör jag så är det någon som vill ha remmen och de 4st spännen så skicka ett meddelande till mig så får du dem men jag skickar utan spårnummer om du vill ha det får du stå för den kostanden... grattis är gott :)

IMG_4794.JPG
Fin gest :) Annars kan du köra BCF auktion också :)

• Like
Reactions: PJW
Någon som har en PAM574 att sälja till mig? Tänka jag kunde bränna av den innan PAM682 blir tillgängliga både i butik och på andrahandsmarknaden.

Finns en på kaplans från helgens auktion

Jo jag vet. Dom ska ha 46.800 med odaterat cert, osäker på vilka konsekvenserna blir. Garanti mm. Fattar inte heller hur det kan komma sig att ett certifikat inte är daterat från AD/handlare. Klockan var dock fin i sig.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp