Snygg! PAM 512 va?![]()
Ska ta fram kameran imorgon
Nu när det lackas jul finns det tid över.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! PAM 512 va?![]()
Ska ta fram kameran imorgon
Nu när det lackas jul finns det tid över.
JaÄr spännet äkta Panerai?
StämmerSnygg! PAM 512 va?
Smak och smaklöst? Finns det?
Kul att du kör lite jul-lekar med ”finn ett fel”God jul från Pamilyn!
![]()
Du menar att spännet på 605:an är bakåfram?Kul att du kör lite jul-lekar med ”finn ett fel”![]()
Precis!!! Vad vann jag?Du menar att spännet på 605:an är bakåfram?![]()
Håller helt med. Det är kul med bredden i tråden.Helt säkert är iallafall att det hade varit satans tråkigt om alla hade samma smak.![]()
Pamilyn? Det är så bra att det är värt en extra lång applåd.God jul från Pamilyn!
![]()
Impressive, säg till när/om du tröttnar på mitten pjäsen, då köper jag den av dig !God jul från Pamilyn!
![]()
Det tycks inte hända än på ett tagImpressive, säg till när/om du tröttnar på mitten pjäsen, då köper jag den av dig !
Hjälp till självhjälp - sök på watchbase.com/paneraiHur många reffar har gjort med California dial? Finns det någon mindre?
Jag undrar om inte den längst upp till höger är ”felet”? Vad är det för något?God jul från Pamilyn!
![]()
Längst upp till vänster har vi Mr. Bobble-Head och längst upp till höger har vi Mr. Bubbles.Jag undrar om inte den längst upp till höger är ”felet”? Vad är det för något?
Mr bubbles?Längst upp till vänster har vi Mr. Bobble-Head och längst upp till höger har vi Mr. Bubbles.
Har du ett bättre namn?Mr bubbles?
Nope.Har du ett bättre namn?![]()
Den var riktigt tråkig... Kunde lika gärna varit Åhléns som var avsändareGod jul tillbaka, Panerai, men kunde ni inte gjort något lite skojigare och mer klockrelaterat?
http://bestwishes.panerai.com/
Blev dubbel trubbel idag - Tack @MickeG för att du släppte iväg denna härliga 183 till mig!
Nu är grunden lagd och framöver kan man börja sväva ut med lite andra modeller.
Grattis! Bra val som jag inte ens tänkte på. En favorit som jag funderat på mycket ocksåBlev dubbel trubbel idag - Tack @MickeG för att du släppte iväg denna härliga 183 till mig!
Nu är grunden lagd och framöver kan man börja sväva ut med lite andra modeller.
![]()
Klar Photoshop det där. Jag kan sånt. Har sett många i mina dar.Då har man äntligen fått strapet. Match made in heaven
![]()
![]()