BustedKlar Photoshop det där. Jag kan sånt. Har sett många i mina dar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BustedKlar Photoshop det där. Jag kan sånt. Har sett många i mina dar.
Fantastisk duoBlev dubbel trubbel idag - Tack @MickeG för att du släppte iväg denna härliga 183 till mig!
Nu är grunden lagd och framöver kan man börja sväva ut med lite andra modeller.
Den 005:an är ju klart den snyggaste 005:an
Ok. Blandat genom åren:
De flesta har vart i min ägo, vissa provade, vissa andras....
Klart svårslagen! Helt galet!Hahaha sjuk samling. Om vi alla går ihop tror jag inte vi slår honom
Sant! Riktigt trött...God jul tillbaka, Panerai, men kunde ni inte gjort något lite skojigare och mer klockrelaterat?
http://bestwishes.panerai.com/
Ja, några gamla Radiomir som inte är helt lätta att få tag på. Den som är mest åtråvärd heter PAM 337.Finns det någon panna som är 42 mm och har wired lugs?
Yes! Vilken grym kombo.Blev dubbel trubbel idag - Tack @MickeG för att du släppte iväg denna härliga 183 till mig!
Nu är grunden lagd och framöver kan man börja sväva ut med lite andra modeller.
Plagiarism , eller vad säger du @KimMin 42mm duo
Solklart fall, vilket jag även påpekade när jag inhandlade 512anPlagiarism , eller vad säger du @Kim
Vet, gillar bara att irritera @Kim liteSolklart fall, vilket jag även påpekade när jag inhandlade 512an
Du har nog inspirerat många med dina bilder Dags för Panerai att ge dig liten del av kakanNär det är Jul ska man vara snäll.
Jag tycker bara det är roligt att folk uppskattar mina klockor
Det strapet är såå rätt till den klockan, skitsnyggt
Tack! Det är ett strap från Bosphorus, @micke_s som tipsade migDet strapet är såå rätt till den klockan, skitsnyggt
Helt klart, du är ju min idolNär det är Jul ska man vara snäll.
Jag tycker bara det är roligt att folk uppskattar mina klockor
Tackar! Hmm... PAM 337, 512 eller 610...? Tycker alla klockor har sina fördelar... svårt valJa, några gamla Radiomir som inte är helt lätta att få tag på. Den som är mest åtråvärd heter PAM 337.
"In addition to the PAM 337, Panerai also offers the 42mm Radiomir in titanium (PAM 338), red gold (PAM 439), and pink gold (PAM 378)."
https://www.hodinkee.com/articles/hands-on-with-the-panerai-pam-337-the-42mm-radiomir-live-pics
Som alltid - Fundera lite på vilka detaljer som du tycker känns viktigast och gå efter det. Vi hjälper dig gärna på vägen såklart!Tackar! Hmm... PAM 337, 512 eller 610...? Tycker alla klockor har sina fördelar... svårt val