• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

vilken klassisk guldmodell tycker ni är snyggast?
Jag gillar 231. Den är clean :)
watch-club-panerai-radiomir-rose-gold-full-set-ref-pam231-year-2007-wb.jpg

Sen nya 684 är också nice.
Panerai-Luminor-watch.jpg

Köpte ett gummi igår i butiken på Manhattan, fick ett himla fint bemötande. Passade på att testa 682, jävlar vad fin den var. Magisk. De hade också 42 mm Radiomir med California dial i rött guld, hade den funnits i stål hade den också åkt upp på köplistan.

49210947-0767-4007-A191-098694BCA6B3.jpeg

De har ju lyckats på en 42 mm radiomir 1940 så de borde kunna lyckas på en 44 luminor tycker jag. Men jag tror desvärre du har rätt ang att vi inte kommer få en sen...
Mm, men bäst effekt/proportioner ger helt klart utrymmet som en 47-tavla innebär.
Frustrerande som det är gillar jag ändå att de isolerar de flesta av godbitarna till olika storlekar/modeller etc.

Mm, men bäst effekt/proportioner ger helt klart utrymmet som en 47-tavla innebär.
Frustrerande som det är gillar jag ändå att de isolerar de flesta av godbitarna till olika storlekar/modeller etc.
Fast de blandar ju ändå rätt friskt. Men sure. Kan köpa resonemanget att alla tavelkonfigurationer inte ska kunna fås med alla boetter och storlekar.

Tillbaka
Topp