SIRdavid
Silver
441an tycker jag är riktigt fin. Har dom en fast % på rean?Krons kör januari rea, bland annat på lite Panerai. Modellerna är som följer:
PAM535
![]()
PAM657
![]()
PAM573
![]()
PAM441
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
441an tycker jag är riktigt fin. Har dom en fast % på rean?Krons kör januari rea, bland annat på lite Panerai. Modellerna är som följer:
PAM535
![]()
PAM657
![]()
PAM573
![]()
PAM441
![]()
Vilken modell är det?Väntar på JVM!
![]()
Luminor Marina 1950 3 Days PAM673Vilken modell är det?
Det är ingen marina mannenLuminor Marina 1950 3 Days PAM673![]()
Tror "Militare" försvann när han skrevDet är ingen marina mannen![]()
Kunde ju jag listat ut. Men så smart är jag inte.Tror "Militare" försvann när han skrev![]()
Jodå en Marina Militare !Det är ingen marina mannen![]()
Stämmer ju såklart, tror @kmg syftade på att Marina är den termen Panerai använder för att beskriva en Luminor med subsekundJodå en Marina Militare !![]()
Är ju en jäkla skillnadJodå en Marina Militare !![]()
Då har vi äntligen hittat det, definitionen av en sausage tavla
VaDå har vi äntligen hittat det, definitionen av en sausage tavla
![]()
..och "cazzo" på italienska betyder...Va, halva hundben?
Jag vet inte. Får jag ett halvt rätt för det här?..och "cazzo" på italienska betyder...
..och "cazzo" på italienska betyder...
Det kände jag på mig.Det betyder "halvt hundben"![]()
Fantastisk klocka!Hilsen fra Norge. Pam 375 med vintage ammostrap fra MJ leather![]()
Mums, en av mina favoritpannorHilsen fra Norge. Pam 375 med vintage ammostrap fra MJ leather![]()
Är den där original? Eller bara en lustig AM tavla?Då har vi äntligen hittat det, definitionen av en sausage tavla
![]()
Storyn jag hört var att den gjordes special för en julfest, inte att AB beställt den.Original enligt @pereztroika![]()
Intressant. Storyn från vem?Storyn jag hört var att den gjordes special för en julfest, inte att AB beställt den.
Minns inte var jag läst det.Intressant. Storyn från vem?
Jodå, hia dig lite...Förresten @mårt , hade inte du en ny panna på väg in?
Jodå, hia dig lite...