Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha bra fråga, speciellt när priset inte är satt i stenVarför är den här "fortfarande" till salu?
https://klocksnack.se/threads/panerai-pam-422.86070/
@Niffe
Närbild på de två vänstra? Size, pris osv..Var det någon som sa Radiomir Limited Edition ?
47mm, perfekt att väga upp dina 42mm medNärbild på de två vänstra? Size, pris osv..
Ajdå. Då är det bara att glömma47mm, perfekt att väga upp dina 42mm med
Bara pumpa på gymmet sen är du där!Ajdå. Då är det bara att glömma
Bara pumpa på gymmet sen är du där!
Kolla du kan ju bara du vill!
Alltså, jag gillar den blekare av de fem, men ... ja ...Var det någon som sa Radiomir Limited Edition ?
Fy bubblan vad bra!
Tackar.Fy bubblan vad bra!
Först nu såg jag visarna... "speciella"...Var det någon som sa Radiomir Limited Edition ?
Dubbelvikt Asso, samma som på 690 och @azcii 736?Först nu såg jag visarna... "speciella"...
men jag undrar vad det är för band på blekfis-radiomiren?
Det där är väl ändå ett sånt där (hrrrmmm sorry @PJW) dubbelvikt asso tan/sand som på 690:n?Först nu såg jag visarna... "speciella"...
men jag undrar vad det är för band på blekfis-radiomiren?
Helt ärligt så gillar jag dem, typ.. Inte den panna jag hade lagt mina pengar på just nu, men som 5e panna, varför inte? Tycker förövrigt att 720 är en riktigt bra modell.Var det någon som sa Radiomir Limited Edition ?
Nja, 5:e pannplatsen är redan tagen.Helt ärligt så gillar jag dem, typ.. Inte den panna jag hade lagt mina pengar på just nu, men som 5e panna, varför inte? Tycker förövrigt att 720 är en riktigt bra modell.
För dig jaNja, 5:e pannplatsen är redan tagen.
Men jag håller nog med dig. Kan byta ut 424:an kanske. Hmm, jag vill se lite nya Radiomir (inte 1940) - modeller.För dig ja
Du har ju både 720 och 721 bredvid, de är väl i praktiken nya för i år?Men jag håller nog med dig. Kan byta ut 424:an kanske. Hmm, jag vill se lite nya Radiomir (inte 1940) - modeller.
Byta ut 424? Bara vatten resten av kvällen för dig!Men jag håller nog med dig. Kan byta ut 424:an kanske. Hmm, jag vill se lite nya Radiomir (inte 1940) - modeller.
Då blir man ju nyfiken! Vilken panna e panna nr1?Helt ärligt så gillar jag dem, typ.. Inte den panna jag hade lagt mina pengar på just nu, men som 5e panna, varför inte? Tycker förövrigt att 720 är en riktigt bra modell.
Hah. Ja jo. Men nä.Du har ju både 720 och 721 bredvid, de är väl i praktiken nya för i år?
Fair enough. Här är 5 av 6.Byta ut 424? Bara vatten resten av kvällen för dig!
Nr 1 är nog den jag har, faktiskt. 422Då blir man ju nyfiken! Vilken panna e panna nr1?
Förövrigt har jag börjat snegla lite ohälsosamt mycket åt en svart panna, hade gjort sig rintigt fin bredvid 511 i klockboxen!
Så, så väldigt bra, alltihop.Fair enough. Här är 5 av 6.
Det var ju vad 682:an typ gick för här på K&S alldeles nyss.Vill ha 682, finns nya på c24 för 62k, är väl lite rimligt?
Nr 1 är nog den jag har, faktiskt. 422
Helt korrekt!
Detta är fortfarande den bästa pannan