Fan vad läckert! Det där är en lineup som heter duga!Fair enough. Här är 5 av 6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad läckert! Det där är en lineup som heter duga!Fair enough. Här är 5 av 6.
Du kan få köpa min för 90Vill ha 682, finns nya på c24 för 62k, är väl lite rimligt?
Hörde jag någon ropa 510?Kan ju va en fråga till alla! Vilken är den absolut bästa pannan?
I mitt tycke skall den vara manuell, 44mm, sandwich, utan datum och kronskyddet
Lite partisk i och med att jag äger den men 511 i guld och 510 i stål! Kan ju va därför jag köpte den Men skulle väll va en rad mindre text på tavlan då om nått!
Hörde jag någon ropa 510?
På nytt strap också. Baby hornback![/QUOTE
storebror 511 här hemma hälsar!
Missade att frågan faktiskt ställts..Kan ju va en fråga till alla! Vilken är den absolut bästa pannan?
Vänd på 9an, gångra med 0.9 och skicka ett PMDu kan få köpa min för 90
Kan ju va en fråga till alla! Vilken är den absolut bästa pannan?
I mitt tycke skall den vara manuell, 44mm, sandwich, utan datum och kronskyddet
Lite partisk i och med att jag äger den men 511 i guld och 510 i stål! Kan ju va därför jag köpte den Men skulle väll va en rad mindre text på tavlan då om nått!
Var det ett bra eller dåligt whut?
Såja! Nu börjar det likna nåt!
Stämmer bra, är PR på baksidanÄr det en 8 dagars PR mätare på leftyn med blå 8 days text? Har dom lagt till PR på P5000 eller det är specifikt för den modellen? Såg riktigt häftigt ut med PR där bak!
Det var en "lurar Krons mig genom att posta den här tillsammans med nya modeller fast den här egentligen är gammal eller är det här en ny modell och isåfall varför har jag inte sett den i något annat flöde?"-whut.Var det ett bra eller dåligt whut?
Tack för alla bilder, grymt och ha en KS veteran på plats !
Det torde väl vara ny? Första gången jag sett den iaf?Det var en "lurar Krons mig genom att posta den här tillsammans med nya modeller fast den här egentligen är gammal eller är det här en ny modell och isåfall varför har jag inte sett den i något annat flöde?"-whut.
Då är det väl som förra året ... det kryper fram nya modeller under veckan ... så din post ovan som lät så avslutande och definitiv kanske du får revideraDet torde väl vara ny? Första gången jag sett den iaf?
Sant! lämnar en brasklapp med andra ord!Då är det väl som förra året ... det kryper fram nya modeller under veckan ... så din post ovan som lät så avslutande och definitiv kanske du får revidera
Japp. För liten för min smak.sneglade lite på SIHH släppen för panerai. Jag och en kompis började pratade om PAM00755 38mm som jag förstod är en ny variant och jag blev lite tveksam till storleken även om den ser väldigt trevlig ut. @azcii klämde du något på den? i så fall, hur kändes den?
den blir väl kanske det för en paneristi men kanske är en bra inkörningsport.Japp. För liten för min smak.
Nej tog inga wrist shots på 38orna.. De riktar sig dock mot tjejer (sa min kontakt hos Panerai) med tanke på nya strapsystemet...den blir väl kanske det för en paneristi men kanske är en bra inkörningsport.
Har du någon wristshot med den?
Berätta om nya strapsystemet, tack.Nej tog inga wrist shots på 38orna.. De riktar sig dock mot tjejer (sa min kontakt hos Panerai) med tanke på nya strapsystemet...
Du klickar bara i strapsen direkt in i klockan. Asenkelt och asintressant.. tills man fattar att man är begränsad till OEM straps tillverkade till just den klockan.Berätta om nya strapsystemet, tack.