Bara att höra av dig om du vill klämma på min 682Gissade nästan det
Jo och det kommer varje sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att höra av dig om du vill klämma på min 682Gissade nästan det
Jo och det kommer varje sommar
Bara att höra av dig om du vill klämma på min 682
Det är ju en feature, inte en buggKommer nog sticka en bit från det låga. Iofs brutalt misshandlat yttre på den..
Såja - Its good to have you back!
Sugen som f*n, dock har jag annat i sikte. Två pannor får räcka för tillfälletPermanent tillbaka nu hoppas jag!
Dags för rotera i paneraisamlingen och plocka in nåt nytt - 253an är uppe till salu nu boys.
https://klocksnack.se/threads/paner...m253-special-edition-44mm.86542/#post-2173208
Tips, sätt tejpbitar innan du byter och var försiktigVar ju lite nervös! Första gången jag bytte band på guldaren! Å det polerade guldet får ju hairlines bara man tittar på det!
Det gick bra, men tack för tipset! Det gör sig rejält bra på gumlit faktiskt! Blir lite met struktur än det nätta original lädret!Tips, sätt tejpbitar innan du byter och var försiktig
En så kallad dubbelmacka!Båda på gummi! Double-sandwich!
LakritslinjenBåda på gummi! Double-sandwich!
Hur är kvaliteten på bandet @Johan_C ? Håller det över tid och är skönt att bära?Ljust Strapware !
Din mamma är fett cool.Min mamma är cool
Panerai 632
Jag ska visa min mamma detta, haha.Min mamma är cool
Panerai 632
Din mamma är fett cool.
Jag ska visa min mamma detta, haha.
Tackar. Mer känsligt än oem asso?Riktigt bra, mjukt o skönt sommarband, enda nackdelen är att det är känsligt för smuts.
Hålbild ungefär som OEM, Go for it !
Upplevde det så, ska köpa ett ljust OEM Ass0 till sommaren.Tackar. Mer känsligt än oem asso?
Och med ljust menar du ett sådant som @kmg just skaffade?Upplevde det så, ska köpa ett ljust OEM Ass0 till sommaren.
Sitter helt perfekt. Behåll! Stort grattis och välkommen in i värmenÅrets första impulsköp. Blev blown away vid första ögonkastet. Men med mina smala hanleder har jag möjligen svårt att hålla kvar den en längre tid? Vad säger ni