F_Kristiansen
Basic
Har svårt för stoppade band men det var grymt. Vad är det för band?
Tack, det är ett band från BOB... beställde ett par stycken för att prova lite vad som faller mig i smaken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har svårt för stoppade band men det var grymt. Vad är det för band?
De som finns på eBay?Tack, det är ett band från BOB... beställde ett par stycken för att prova lite vad som faller mig i smaken.
De som finns på eBay?
Jag tog också en.
Verkligen! Men vilka säljbonanza det blev. En regatta, en arktos, en gröning.Nu är det säljstopp.
Nu är det säljstopp.
Nu är det säljstopp.
Verkligen! Men vilka säljbonanza det blev. En regatta, en arktos, en gröning.
Äsch, det är väl kul med lite rörelse bland trådinnehavet! Min 422 sitter som gjuten på handleden och kommer inte lämna. Dessvärre lämnar budgeten föga över till en komplementpanna för min del, så från mitt håll kommer det stå still. Väldigt få saker slår förvisso 736 och jag kommer sörja om den lämnar forumet.Men...
Jag funderar också.
En ledtråd är att RubberB har uppdaterat sin kompatibilitet.
Min panna sitter som gjuten. Flipparska för att ni hittar min klocka på k&s nästa veckaÄsch, det är väl kul med lite rörelse bland trådinnehavet! Min 422 sitter som gjuten på handleden och kommer inte lämna. Dessvärre lämnar budgeten föga över till en komplementpanna för min del, så från mitt håll kommer det stå still. Väldigt få saker slår förvisso 736 och jag kommer sörja om den lämnar forumet.
Den där jävla Arktosen kan man ju ligga sömnlös förVerkligen! Men vilka säljbonanza det blev. En regatta, en arktos, en gröning.
Eller en 216570 dåSkönt att höra tongångarna här inne boys; alla små lamm är precis i fållan där de ska vara.
Panerai är beroendeframkallande som inget annat.
Det går inte att klockleva utan Panerai.
Skall du bara ha en klocka, skola detta vara Panerai.
Punkt.
Trevlig kväll på er små Ristis!
Det är en njutning var dag att få se denna bredd av otroligt vackra klockor och det vore en stor sorg om de försvinner ur forumet. Hoppas köparen känner sitt andliga kall att posta minst en bild i veckan här i tråden, annars görs hembesök, med kamera och wienerbröd.Äsch, det är väl kul med lite rörelse bland trådinnehavet! Min 422 sitter som gjuten på handleden och kommer inte lämna. Dessvärre lämnar budgeten föga över till en komplementpanna för min del, så från mitt håll kommer det stå still. Väldigt få saker slår förvisso 736 och jag kommer sörja om den lämnar forumet.
Prosit?Eller en 216570 då
Är den borta?Den där jävla Arktosen kan man ju ligga sömnlös för
NopeÄr den borta?
Den ställer
Den kommer att gå snart, men det är nog ingen förstagångssköpare som hugger. Den är speciell och unik.
Är inte säkert att någon gammal pannafan köper heller...mig tilltalar den inteDen ställer
Den kommer att gå snart, men det är nog ingen förstagångssköpare som hugger. Den är speciell och unik.
i bilen en dimmig dag när ljuset är som starkast är den optimala fotostudion, annars är det bara att vrida och vända tills det ser bra ut. Ta många bilder och kasta de dåliga. Glaset gör det svårt men ibland får man till det.För övrigt: Hur fan fotar ni era Pannor? Är det min 425 som vägrar hamna på bild eller?
(En snabb googling + pics och mina farhågor kan semibekräftas. Massa blänk. )
Fota Expyn, den är lättareFör övrigt: Hur fan fotar ni era Pannor? Är det min 425 som vägrar hamna på bild eller?
(En snabb googling + pics och mina farhågor kan semibekräftas. Massa blänk. )
Det blir en högst personlig uppfattning. Den liknar inget annat och något mer tooligt finns knappt. Den är 47 mm så den kräver en handled i proportionerlig storlek för att inte se lustig ut. Sen är den speciell eftersom den tillverkats för att klara extrem kyla. Den är nog inget för den som söker en enda klocka. Jag gillar den mycket, men den är inget för mig. Jag kan inte matcha den. Det skulle bara se löjligt ut.Är inte säkert att någon gammal pannafan köper heller...mig tilltalar den inte
Berätta, vad gör den unik? Har ingen aning om vad det är
Så klart cool just för att klara av extrema förhållande men inget för mig hellerDet blir en högst personlig uppfattning. Den liknar inget annat och något mer tooligt finns knappt. Den är 47 mm så den kräver en handled i proportionerlig storlek för att inte se lustig ut. Sen är den speciell eftersom den tillverkats för att klara extrem kyla. Den är nog inget för den som söker en enda klocka. Jag gillar den mycket, men den är inget för mig. Jag kan inte matcha den. Det skulle bara se löjligt ut.
Nix, Arktosen är 44mm.Det blir en högst personlig uppfattning. Den liknar inget annat och något mer tooligt finns knappt. Den är 47 mm så den kräver en handled i proportionerlig storlek för att inte se lustig ut. Sen är den speciell eftersom den tillverkats för att klara extrem kyla. Den är nog inget för den som söker en enda klocka. Jag gillar den mycket, men den är inget för mig. Jag kan inte matcha den. Det skulle bara se löjligt ut.