Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara å kööööp nu dåFel av mig. Jag har alltid trott att den var 47 mm. Då passar den vilken handled som helst.
Jag har ett periskop redan.Bara å kööööp nu då
Hahahahhahahaha
Har ju liksom satt dig och @mårt på en pidestal. Ni som vågar rocka 3+ pannor.Hahahahhahahaha
Har ju faktiskt inte ens bestämt mig ännu för om jag verkligen ska sälja... Fick lite ångest så fort jag la upp annonsen..Har ju liksom satt dig och @mårt på en pidestal. Ni som vågar rocka 3+ pannor.
Men du kanske klipper en ny ännu värre? Hoppas kan man ju alltid.
Vad ör det för band på bilden med limeHar ju faktiskt inte ens bestämt mig ännu för om jag verkligen ska sälja... Fick lite ångest så fort jag la upp annonsen..
Du älskar ju grönt. Du kan ju inte göra dig av med den där. Skärpning nu.Har ju faktiskt inte ens bestämt mig ännu för om jag verkligen ska sälja... Fick lite ångest så fort jag la upp annonsen..
Bosphorus MontanaVad ör det för band på bilden med lime
Tack. Var hittar man sånt?Bosphorus Montana
Jag har ett som inte riktigt var min stil, använt tot 2 timmar. 26mm dock.Tack. Var hittar man sånt?
Behöver 24..Jag har ett som inte riktigt var min stil, använt tot 2 timmar. 26mm dock.
Assnyggt juJag har ett som inte riktigt var min stil, använt tot 2 timmar. 26mm dock.
Jag har ett som inte riktigt var min stil, använt tot 2 timmar. 26mm dock.
Snyggt som fan. Tror ni det kommer passa 024an? Är ute efter ett snyggt lite kraftigare vintage som inte är stoppatAssnyggt ju
Ja, grymt snyggt egentligen, men är lite kort för min smak så jag får hål för spännet upp på sidan av armen Call me picky, men stör mig på det.Assnyggt ju
Nej, detta kommer inte passa. Däremot skulle nog en 24mm variant passa bra om du vill ha ett grövre strap.Snyggt som fan. Tror ni det kommer passa 024an? Är ute efter ett snyggt lite kraftigare vintage som inte är stoppat
Var lite otydlig, menade modellen, inte ett 26mm bandJa, grymt snyggt egentligen, men är lite kort för min smak så jag får hål för spännet upp på sidan av armen
Nej, detta kommer inte passa. Däremot skulle nog en 24mm variant passa bra om du vill ha ett grövre strap.
Haha. Sorry. Ja, det skulle nog sitta bra om du är ute efter ett grövre strap, för detta är grovt.Var lite otydlig, menade modellen, inte ett 26mm band
Hur tjockt är det? Är det lika mjukt som det ser ut att vara?Haha. Sorry. Ja, det skulle nog sitta bra om du är ute efter ett grövre strap, för detta är grovt.
Ett WS i dålig belysning också.
Bandet är ganska tjockt och hårt om det är samma band som det jag har. Sen blir det ju självklart mjukare med tiden.Hur tjockt är det? Är det lika mjukt som det ser ut att vara?
Ni med painted/sausage dials.. Kan ni posta en sån här bild under direkt ljus ? Är lite nyfiken på hur det skiljer sig mellan olika modeller.
Ser ju likadant ut. Är det egentligen någon skillnad mellan sausage- och painted dials på moderna pannor ? (ej pre-v, där vet jag att det skiljer sig en hel del mellan modellerna)
PAM510 från 2017
Ni med painted/sausage dials.. Kan ni posta en sån här bild under direkt ljus ? Är lite nyfiken på hur det skiljer sig mellan olika modeller.
PAM510 från 2017
Jupps.Är det ok med er två om jag lånar era bilder till att ta reda på om det faktiskt är någon skillnad? Med det menar jag att jag postar de och frågar vad folk tror.