Är det ok med er två om jag lånar era bilder till att ta reda på om det faktiskt är någon skillnad? Med det menar jag att jag postar de och frågar vad folk tror.
Självklart Sålänge du skriver här vad du får reda på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det ok med er två om jag lånar era bilder till att ta reda på om det faktiskt är någon skillnad? Med det menar jag att jag postar de och frågar vad folk tror.
Bra!!Den är ju fan bra alltså.... Bronzon i bankfacket, ska köra denna ett tag nu och se hur det känns.
Nästan lack på att jag gillar den här så mycket så att man inte får hetsa om att flippa den
Ser ju ut som mitt band...Sidan är 773. Säg hej till den nya zero.
Herregud vad jag stör mig på den här korven. Ecru-stitching på bandet och gröna index. Panerai är färgblinda alt. hade sjukt många osålda sådana band över.
Hmm ok.. Ibland har jag svårt att lita på allt han skriver, en del saker är clickbait och en del saker verkar ju korrekta. Har du någon länk till hans utsago?Hmmm... Jag såg att Perezcope sa att Bettarini varken designade boetten med hans namn eller de pre-v-modeller som han är tillskriven. Korthus.
Kan även tänka mig nån Bettarinimodell. Kom gärna med andra förslag. Max 44/45mm
Oj, tänkte börja skälla på dig efter första meningen, men sen lugnades jag..Har till slut släppt min 233:a. Tycker fortfarande det är en av Panerais bästa referenser men kändes som jag behöver lite rotation i klocklådan. Nu är frågan, vad jag ska ha? För man kan ju inte vara utan Panna!
Har tidigare varit inne på Sub 682 eller 024 samt Rad 183 ( @micke_s ) 380 eller kanske 425. Kan även tänka mig nån Bettarinimodell. Kom gärna med andra förslag. Max 44/45mm
Hoppas nye ägeren hittar hit med 233:an
Grymt nöjd! Första pannan...Har till slut släppt min 233:a. Tycker fortfarande det är en av Panerais bästa referenser men kändes som jag behöver lite rotation i klocklådan. Nu är frågan, vad jag ska ha? För man kan ju inte vara utan Panna!
Har tidigare varit inne på Sub 682 eller 024 samt Rad 183 ( @micke_s ) 380 eller kanske 425. Kan även tänka mig nån Bettarinimodell. Kom gärna med andra förslag. Max 44/45mm
Grymt, ingen dålig Panna att börja med!Du hittar den i öppningstråden @StarMan
Bjuder på bild här oxå...
Första pannan!
Grymt nöjd! Första pannan...
Grrrryyyymt! Grattis och välkommenDu hittar den i öppningstråden @StarMan
Första pannan!
http://www.paneraicentral.com/panerai-boot-camp/panerai-case-study/Vad kommer uppgifter ifrån att det var han som designade caset? Ärligt talat, är det bara här, på KS, som jag har hört att folk kallar de så.
Problemet är att man vill ha en av varje Mest inne på Rad med wire lugs men dyker det upp nån cool Submersible eller en 111:a så är risken stor att jag huggerOj, tänkte börja skälla på dig efter första meningen, men sen lugnades jag..
Alla du nämnt är ju trevliga, liksom väldigt många andra ej nämnda, men det underlättar förstås om du sätter ner foten kring vilken boett du vill ha..
Grattis igen! Smärtar lite men det är ju en tröst att den är kvar i närheten och i goda händer.Du hittar den i öppningstråden @StarMan
Första pannan!
Hmmm. Ligger en på KS men vettefan om jag inte drar tillbax denHar till slut släppt min 233:a. Tycker fortfarande det är en av Panerais bästa referenser men kändes som jag behöver lite rotation i klocklådan. Nu är frågan, vad jag ska ha? För man kan ju inte vara utan Panna!
Jag såg annonsen men trodde den var tillbakadragen för du verkar gilla den så mycket och postar bilder på den konstantHmmm fan ligger det inte en 024 på köpåsälj...
Inte tillbakadragen ännu men snart tror jag. Den växer hela tiden.Jag såg annonsen men trodde den var tillbakadragen för du verkar gilla den så mycket och postar bilder på den konstant
Haha vasse goooooooJag såg annonsen men trodde den var tillbakadragen för du verkar gilla den så mycket och postar bilder på den konstant
Asså nu mååååste du släppa den fixa idén om att du aldrig får äga mer än en Panna simultant (I know, undantaget en kort period) medan det går an att äga 47 Rolexar samtidigtHaha vasse gooooooo
Använder den mer och mer
Hahaha jag skulle iofs kunna äga den och en 380 samtidigt....nu har jag ju faktiskt inte 47 rollar....bara 44Asså nu mååååste du släppa den fixa idén om att du aldrig får äga mer än en Panna simultant (I know, undantaget en kort period) medan det går an att äga 47 Rolexar samtidigt
Du har rätt. Skall jag behålla 024an alltså?Asså nu mååååste du släppa den fixa idén om att du aldrig får äga mer än en Panna simultant (I know, undantaget en kort period) medan det går an att äga 47 Rolexar samtidigt
Mm, skulle bli en mycket trevlig dubbel!Hahaha jag skulle iofs kunna äga den och en 380 samtidigt....nu har jag ju faktiskt inte 47 rollar....bara 44
Jupp!Du har rätt. Skall jag behålla 024an alltså?
Du hittar den i öppningstråden @StarMan
Första pannan!