Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Direkt från boutique kan man nog glömma i nuläget (om man inte är rejäl vip). Jag har förväntat mig mycket höga andrahandspriser, och den enda gråhandlaren som lagt ut hittills ska ha 11k euro. Däremot har någon enstaka privatperson i USA förvånande nog lagt ut nästan kring listpris..Provade en väns 372 förra helgen. Har inte kunnat tänka på något annat än panerai sedan dess. Har verkligen fattat tycke för nya 911:an, den har verkligen alla rätt. Finns det någon chans att få tag på den för en vanlig dödlig? Eller är det bara att glömma?
Skulle inte vara förvånad om så vore fallet. Håller inte de gubbarna särskilt högt ur något perspektiv faktiskt.@azcii 70k för 736?!? Erbjöd LW dig ännu mindre?
Haha, det kan man nog säga.. beroende på hur man ser på det@azcii 70k för 736?!? Erbjöd LW dig ännu mindre?
Den är inte bara bra. Den är jävligt bra.Sitter och väntar in påskmaten hos svärföräldrarna.. Inser att det var länge sen jag ägnade någon tid överhuvudtaget åt klockintresset. Hoppas det kommer en nytändning tillsammans med vårsolen!
PAM557 är bra alltså!
snart så! Får jag också posta bild förhoppningsvis
Ledsamt att den känns svårfångad. Men jäkligt kul för er i tråden som fått tag på en!Direkt från boutique kan man nog glömma i nuläget (om man inte är rejäl vip). Jag har förväntat mig mycket höga andrahandspriser, och den enda gråhandlaren som lagt ut hittills ska ha 11k euro. Däremot har någon enstaka privatperson i USA förvånande nog lagt ut nästan kring listpris..
Jag har inte en panna ...Väntan är olidlig.. njut ni som har en panna.
1.5 week and counting
Jaja Spock, strö in saltet. 1+Jag har inte en panna ...
Men ... det är på ingång?Jaja Spock, strö in saltet. 1+
Men ... det är på ingång?
Yay.Jadå.. mer än en dessutom.
Det gör ju det. Verkligen.Kuperat glas gör mycket..
Du är inte klok vännen, jag är sjuuukt nyfikenJadå.. mer än en dessutom.
Snart är det sommar och vi blir lite mer extroverta. Vi vill synas helt enkelt, sticka ut från mängden, känna oss unika så där lite lagom. Hur får man en Panerai somrig? Jag tänkte på Fred Astaire I am singing in the rain, accentfärger som bryter av och lyfter klockan så den syns mer, vit tavla men så långt får jag inte med er, men Panerai börjar på P. Vad mer börjar på P? Prince! Det är många som sjungit in låtar om regnet, men ingen med en accentfärg. När det regnade på Pippi Långstrump och i Saltkråkan blandade man ut vattnet med mjölk (vitt är ingen färg) för att det skulle synas på film att det verkligen regnade, men Prince var det, purple rain. Vågar man lila straps sommaren 2018? Absolut, ett lila strap är ju bara ett i samlingen, men först lite inspiration
Det här är inte lila men jag gissar att några går igång bara för att det är så snyggt.
Det kanske är därifrån tanken föddes fast jag inte minns. Har du det kvar? Det går lite åt det blåare hålllet. De nedre kallar man väl för oxblod och går svagare åt lila utan att någon skulle säga att det är lila, mer som en djup bourgogne eller bordeaux. Väljer man den kan man matcha med skor och bälte i oxblod, om man har det. De riktigt lila är somrigt bara till ett par svarta solglasögon och stor vit linneskjorta, trasiga slitna jeans och barfota fötter. Den riktigt lila vinner på att vara riktigt matt.Mitt blå-lila
Tredje bilden du la upp kan jag ha tagit när det begav sig