• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sjuuuk effekt efter första havsbadandet :D

IMG_4872.JPG

Grymt! Jobba in patinan nu!

https://perezcope.com/2018/05/24/caution-fake-pre-vendome-galore-at-sothebys/

Så ser man denna och blir fundersam över om man kanske ska skippa alla pannor pre-2000...

Så jäkla trist. För många år sen började jag scouta efter 5218 201/A som är en av mina absoluta favoriter ever, men när storyn läckte ut (mannen som producerade samma modell i en egen workshop med originaldelar men sålt den som om det vore från panerai) fick det mig att lägga vintage pannor helt åt sidan.

Så jäkla trist. För många år sen började jag scouta efter 5218 201/A som är en av mina absoluta favoriter ever, men när storyn läckte ut (mannen som producerade samma modell i en egen workshop med originaldelar men sålt den som om det vore från panerai) fick det mig att lägga vintage pannor helt åt sidan.
Håller med dig. Skulle aldrig punga ut över 200k för något jag inte är 100% säker på..

Tillbaka
Topp