Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilka 22mm armband som helst. Bandstiften är feta, men de är normalstorlek i ändarna, så du kan använda ditt OEM-band på andra klockor också. Så, kör, bara kör!Är det någon som vet om 512:an funkar med vilka 22mm armband som helst eller om det måste vara lite större hål för bandstiftet? Dvs. om bandstiften är feta as som för luminor mfl, eller om det är helt vanliga? Är sugen på lite ombyte![]()
Bra bra. Det där hade kostat mig en slantGick bra tack för tipsen! Samlats mkt skit i lugghålen och på pinsen ... inte undra på att man är arbetslös, man är ju lika dum som en dörr! Och ful dessutom!
Men du har god smak. Alltid något!Gick bra tack för tipsen! Samlats mkt skit i lugghålen och på pinsen ... inte undra på att man är arbetslös, man är ju lika dum som en dörr! Och ful dessutom!
Så fin. Snart sida 911..![]()
Ha en trevlig fredag mina bröder
Jag sportar ofta blått. Varför skulle man tröttna?Börjat titta på en Radiomir 1940, vad föreslår ni, vill ha en clean/bas modell, kollat lite på 587 men det känns lite som kaka på kaka!
Nån som har sportat en blå tavla, tröttnar man ?
![]()
Varje dag, 572 är väl den som ligger närmast, men är rädd för att den blir lite tanig .Jag sportar ofta blått. Varför skulle man tröttna?
Du har inte funderat på mindre 1940?
Faktiskt lite sugen på en 1359 också, undrar vems fel det är ?Jag sportar ofta blått. Varför skulle man tröttna?
Du har inte funderat på mindre 1940?
Börjat titta på en Radiomir 1940, vad föreslår ni, vill ha en clean/bas modell, kollat lite på 587 men det känns lite som kaka på kaka!
Nån som har sportat en blå tavla, tröttnar man ?
![]()
1359 är det perfekta substitutet för vadfansomhelst.Faktiskt lite sugen på en 1359 också, undrar vems fel det är ?
Saknar ibland min 359 och 1359 är nog det perfekta substitutet.
Du ska såklart ha en 694. Bucherer edition, limiterad till 100 ex. En 572 med cool blå tavlaVarje dag, 572 är väl den som ligger närmast, men är rädd för att den blir lite tanig .
Tackar! Identiska case? Förutom caseback då såklart
Den vill jag ha. Fan, jag vill bli rik fort.Du ska såklart ha en 694. Bucherer edition, limiterad till 100 ex. En 572 med cool blå tavla
![]()
Tackar! Identiska case? Förutom caseback då såklart
WOW, vilken skönhet, tror dock det blir ett stort hål i plånkan om man nu får tag i en !Du ska såklart ha en 694. Bucherer edition, limiterad till 100 ex. En 572 med cool blå tavla
![]()
![]()
Ha en trevlig fredag mina bröder
Stämmer. Samma strap som vanligtBosphorus?
Vad är det för ref på den gråmelerade? Längst till vänster på den sista bilden.Asså ja...
![]()
![]()
![]()
663 tror jag.Vad är det för ref på den gråmelerade? Längst till vänster på den sista bilden.
Tackar för info, ser dyrt ut?663 tror jag.
663 tror jag.
Kollade nu, var ändå inte så farligt, 60-70k beg, jag tyckte den var väldigt fin med den tobaksfärgade tavlan. Jag undrar var @micke_s är någonstans och kikar på dessa, Nymans?Tackar för info, ser dyrt ut?
Krons gissar jag.Kollade nu, var ändå inte så farligt, 60-70k, jag tyckte den var väldigt fin med den tobaksfärgade tavlan. Jag undrar var @micke_s är någonstans och kikar på dessa, Nymans?
Den är riktigt finKollade nu, var ändå inte så farligt, 60-70k, jag tyckte den var väldigt fin med den tobaksfärgade tavlan. Jag undrar var @micke_s är någonstans och kikar på dessa, Nymans?