Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det någon som har en sån här på KS, och om inte, varför? Det är ju som en 372/422 på stereoiderKrons gissar jag.
Som jag skrev - ingen sandwich.. Dealbreaker för mångaÄr det någon som har en sån här på KS, och om inte, varför? Det är ju som en 372/422 på stereoider![]()
Ok, tror inte jag såg tavlan så bra på dom bilderna och kunde ana hur fantastisk bra färgen var. Ja det är ju en nackdel, frågan är om tavlan ändå inte väger upp det.Den är riktigt finJag gillar den. Men va beredd på att det är painted tavla och inte sandwich. Många som blir besvikna på just den detaljen.
Han är nog på Krons.
Postade igår en bild på en 663:a som tillhör vår "EMEA President"..
Det gör det. För mig är den fullständigt underbar. Den vita texten mot tavlans färg (precis som 6152) går inte att hitta i 372Ok, tror inte jag såg tavlan så bra på dom bilderna och kunde ana hur fantastisk bra färgen var. Ja det är ju en nackdel, frågan är om tavlan ändå inte väger upp det.
Gick lite fort, hann inte se ditt svar och ska jag vara ärlig så tänkte jag inte ens på att det inte var sandwich, reagerade mest på den härliga färgen.Som jag skrev - ingen sandwich.. Dealbreaker för många
Jag är med dig, utebliven smörgås är ingen dealbreaker #korvlagetGick lite fort, hann inte se ditt svar och ska jag vara ärlig så tänkte jag inte ens på att det inte var sandwich, reagerade mest på den härliga färgen.
På den bilden såg den riktigt trevlig ut, vad kan den tänkas lista?Det gör det. För mig är den fullständigt underbar. Den vita texten mot tavlans färg (precis som 6152) går inte att hitta i 372
![]()
Tror den listar rätt högt faktiskt... närmare 100. men på c24 går den att få en bra bit under det.På den bilden såg den riktigt trevlig ut, vad kan den tänkas lista?
När tavlan är så här vacker så tar jag korven varje dag i veckanJag är med dig, utebliven smörgås är ingen dealbreaker #korvlaget
Dagens bästa mening inkl tagg. Tack för att mina kollegor nu tittar väldigt konstigt på mig.Jag är med dig, utebliven smörgås är ingen dealbreaker #korvlaget
Var faktiskt själv extremt nära att slå till på en 663 när jag var i Geneve... Men det blev aldrig avNär tavlan är så här vacker så tar jag korven varje dag i veckanStort tack för att du hjälper en Panerainovis!
HahaDagens bästa mening inkl tagg. Tack för att mina kollegor nu tittar väldigt konstigt på mig.![]()
Fick mig att tänka... en 663 i 44mm kan nog vara en till drömpannaVar faktiskt själv extremt nära att slå till på en 663 när jag var i Geneve... Men det blev aldrig av
Vi kör en till bild, den är ju så bra
![]()
+1 på denFick mig att tänka... en 663 i 44mm kan nog vara en till drömpanna![]()
Nymans! Krons har en 662 inne men ingen 663. Oklart om de har fått 720 än heller (721 finns däremot)Kollade nu, var ändå inte så farligt, 60-70k beg, jag tyckte den var väldigt fin med den tobaksfärgade tavlan. Jag undrar var @micke_s är någonstans och kikar på dessa, Nymans?
Nymans! Krons har en 662 inne men ingen 663. Oklart om de har fått 720 än heller (721 finns däremot)
Tackar för info, får ta mig dit och kika på den någon dag, vad tyckte du om dem?Nymans! Krons har en 662 inne men ingen 663. Oklart om de har fått 720 än heller (721 finns däremot)
Fantastiskt vacker!
Tror nog det är den snyggaste Pannan jag sett, och med den slitna stronken på som lök på laxen
Back when Radiomirs had crown guards... (om man inte räknar Egiziano)Tror nog det är den snyggaste Pannan jag sett, och med den slitna stronken på som lök på laxen![]()
Lite sugen på det gula från Oleg (Hurricane13)
![]()
Var originalglasen till den där sådär kupade?
Jag tror det, om jag förstått det rättVar originalglasen till den där sådär kupade?