Ok. Väldigt snyggt.Jag tror det, om jag förstått det rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok. Väldigt snyggt.Jag tror det, om jag förstått det rätt
Vilka 22mm armband som helst. Bandstiften är feta, men de är normalstorlek i ändarna, så du kan använda ditt OEM-band på andra klockor också. Så, kör, bara kör!
Liten brasklapp. De tjocka stiften är gjorda för klockor med borrade horn. De är mer eller mindre omöjliga att ta bort från en klocka utan borrade horn. Jag har klantat mig två gånger och den ena fick vi såga.
Den där 2A:n som är till salu i Facebookgruppen?En naturligt patinerad 1A.(Bild från Paneristi)
![]()
Kontakt inledd igår..Den där 2A:n som är till salu i Facebookgruppen?
Contact contact!! Fire fire fire!!!Kontakt inledd igår..
Svart. Inte brun. Aldrig brun. Tror jagVad är det för färg på 590s tavla egentligen. Har för mig att jag läst brun någonstans men nu tror jag det står svart på panerai.com. Så, vilken färg? Har de ändrat?
Redan såldContact contact!! Fire fire fire!!!
Du har en passande avatar. Ba-dum-dish.
(lycka till)
Crap!Redan såld![]()
Grymt band! Klocka med för den delen.Härligt med färg i den tidiga sommaren. Är väldigt nöjd med nya bandet
Och 42mm är helt klart den perfekta storleken på en Panerai (pam01537).
![]()
![]()
TackarGrymt band! Klocka med för den delen.
Intressant hur fonten ändrats genom åren på basmodellerna (painted/sausage)
Pre-V
![]()
Pre-A
![]()
A-S(?)
![]()
T-![]()
Då ber jag om att få ärva dig, helt enkelt.Pre-V sen kan man dö lycklig
Håller med.Härligt med färg i den tidiga sommaren. Är väldigt nöjd med nya bandet
Och 42mm är helt klart den perfekta storleken på en Panerai (pam01537).
![]()
![]()
Okay. 424:an ska säljas. Jag vill ha lite budget att köpa galna pannor för. Om någon är sugen så får ni höra av er. Annons kommer upp imorgon
![]()
Exakt.Den där är så mycket bättre utan datum.![]()