Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Följer det med länk?Bara för att helt skamlöst tipsa! Jag har sänkt min 511 till 120k på annonsen nu för den som vill testa guld
Kan även tänka mig att gå ner till 115k men då får det vara snabb och mycket smidig affär
https://klocksnack.se/threads/prisbumpad-120k-panerai-pam511-rosegold.89373/
Jag. Har kollat på den och är riktigt sugen, men måste vänta in likviditeten. Man undrar ju om det är någon härifrån?Vem var det som ville ha en Plexi-372?
https://www.chrono24.se/panerai/luminor-marina-1950-3-days--id8008571.htm
Länk får man tyvärr stå för självFöljer det med länk?
![]()
Bravo AB, denna gjorde du bra.
![]()
Mm, samma här. Fått väldigt många positiva kommentarer från icke-Paneristi...Var hos svågern idag och han blev helt bländad av 911, tyckte den var den snyggaste pannan han sett mig ha (och då har han sett de flesta).
Den är bara så grym, Indeed bravo AB
Snyggt sjefenHittade en gammal bild på min 372. Saknar den varje dag.
![]()
Wow, den bilden (och klockan) var inte att leka med.Hittade en gammal bild på min 372. Saknar den varje dag.
![]()
Jag saknar uppdateringarGrymt nice! Ös på med bilder på hur den utvecklas under resan.
Längtar själv till min Oris får smaka på saltvatten.
På denna såklart!Sjuuuk effekt efter första havsbadandet
![]()
Rimligt kompletteringsköp
Riktigt sugen på nytt, absolut en av kandidaterna !Rimligt kompletteringsköp
Den här är fin också, har ju ingen Radiomir !Rimligt kompletteringsköp