• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

maxmm-1073.jpg
Det är alltså en 372 brevid en 663 om jag inte är ute och cyklar?

I eftermiddags bodde jag en stund på Nymans och fikade en stund på Krons. Det blev ett långt besök. Skoj. :) Nästan så att man ska köra en Panerai-GTG hos dem. *hint hint* Jag provade många pannor och fotograferade en del. Vilka reffar som visas nedan lämnas som övning till er.
IMG_9261.jpg
IMG_9263.jpg
IMG_9259.jpg
IMG_9265.jpg

... förutsatt att ni lyckas se igenom håret.

I eftermiddags bodde jag en stund på Nymans och fikade en stund på Krons. Det blev ett långt besök. Skoj. :) Nästan så att man ska köra en Panerai-GTG hos dem. *hint hint* Jag provade många pannor och fotograferade en del. Vilka reffar som visas nedan lämnas som övning till er.
IMG_9261.jpg
IMG_9263.jpg
IMG_9259.jpg
IMG_9265.jpg

... förutsatt att ni lyckas se igenom håret.

1.) 1389
2.) 720
3.) 674
4.) 1305
?

Det är roligt det här med det sjukliga flippandet som de flesta av oss verkar hålla på med, ofta flippar man klockor bara för att man är uttråkad även om klockan är perfekt. Som att perfekt är trist, så då har man likförbannat skäl att flippa :)
Japp.. sen är vi flippare oftast inte gjorda av pengar, så vi måste dessvärre flippa för att kunna testa nytt

Japp.. sen är vi flippare oftast inte gjorda av pengar, så vi måste dessvärre flippa för att kunna testa nytt
Ja tyvärr. Fast även folk med grisigt mycket pengar verkar aldrig bli nöjda, det blir bara en helt annan nivå på flippandet. Man får bara acceptera att man aldrig kommer landa i något, utan att det är en del av hobbyn. Så länge man inte torskar en massa pengar så spelar det kanske inte så stor roll.

PAM685 för att hålla topic lite:

B7B3FDA2-364C-400C-A5F4-8F2240355262.jpeg

Ja tyvärr. Fast även folk med grisigt mycket pengar verkar aldrig bli nöjda, det blir bara en helt annan nivå på flippandet. Man får bara acceptera att man aldrig kommer landa i något, utan att det är en del av hobbyn. Så länge man inte torskar en massa pengar så spelar det kanske inte så stor roll.

PAM685 för att hålla topic lite:

B7B3FDA2-364C-400C-A5F4-8F2240355262.jpeg
Den där är fin, men lite lustigt tjock. :)

Tillbaka
Topp