Big mistake!Jag flippar nästan aldrig men 112:an måste nog gå till slut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Big mistake!Jag flippar nästan aldrig men 112:an måste nog gå till slut
Det där är asbra. Riktigt asbra. Vad är det för band?
Tror det är detta : https://www.bosphorusleather.com/watch-strap?product_id=427Från Adem, en av de dyrare han har (kommer inte ihåg namnet men du hittar den)
Tror det är detta : https://www.bosphorusleather.com/watch-strap?product_id=427
Så fort jag får tag i en tritiumpanna kommer ett sånt beställas. Klämde på @MickeG s senaste gtgn och det var sjukt jävla bra
Det här fotot blev verkligen världsklass du ... jag kan inte sluta titta.Perfektion - 372
![]()
Big mistake!
![]()
Det här fotot blev verkligen världsklass du ... jag kan inte sluta titta.![]()
Löjligt bra!
112:an är bra. Kräver sin man att bära upp en klocka med vitt gummi.Big mistake
Ja... den är ju somrig iaf112:an är bra. Kräver sin man att bära upp en klocka med vitt gummi.
Även denna asbra såklart. Vilka fina ur vi har, mina herrar.
Snyggt!Ny klocka idag, en Panerai Zero (PAM000) En bra logo duo med min Panerai Radiomir (PAM380)
![]()
![]()
![]()
Fan du och jag Compiss
Ni har ju guldläge att köpa en destro iom att ni kör på höger!Fan du och jag Compiss
Det är väl iofs då den vanliga funkar bäst..oskönt att ha kronskyddet på handryggen.Ni har ju guldläge att köpa en destro iom att ni kör på höger!
Så jäkla bra!!!Fan du och jag Compiss
Då har du den för långt ner på handen. Men jag hör vad du säger. Smaken är som baken.Det är väl iofs då den vanliga funkar bäst..oskönt att ha kronskyddet på handryggen.
Ja jag har den nog rätt långt nerDå har du den för långt ner på handen. Men jag hör vad du säger. Smaken är som baken.
Fortfarande coolt med destro som bärs på höger dock.
Tackar, din samling är magisk och jag uppskattar alla fina bilder !Även denna asbra såklart. Vilka fina ur vi har, mina herrar.
Grattis! Så det var du som knep denNy klocka idag, en Panerai Zero (PAM000) En bra logo duo med min Panerai Radiomir (PAM380)
![]()
![]()
![]()
Grattis! Så det var du som knep den![]()
Kan bara hålla medSå jäkla bra!!!
Av de få pannor jag ägt är detta den absolut bästa
Du menar ...24a...Yes, nu har jag en bra instegsduo, fattas bara en 25a...