Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Band till Panerai ska vara långa och nästan gå upp till klockan igen på "the tail end"!Det blev ingen beställning, Panerai har slutat göra band i stl 115/75 och har istället 125/75 som standard. Det är synd för mig då 115 är perfekt för mig. 125 blir för långt helt enkelt...
Band till Panerai ska vara långa och nästan gå upp till klockan igen på "the tail end"!
Så, inget att tveka på...
Exempel från nätet…
Det är mycket man skall... Men det där funkar inte för migBand till Panerai ska vara långa och nästan gå upp till klockan igen på "the tail end"!
Så, inget att tveka på...
Exempel från nätet…
Den lumen går inte av för hackor !Kör ett lume shot också!
PAM372 i mörkret!
Rena rama porren.Satt o skrollade genom mina bilder på photobucket o hittade dom här tror att dom är tagna av en fotograf o paneristi vid namn Farhad Samari. tycker dom har det där lilla extra.
John Leguizamo har en Panerai i nya Justin Biebers nya video. Kul att man kidsen får se en riktig klocka. Ser ut som en 048....eller?
Näää, fy f@nEller klä hela i gummi
Gillar första bilden en Panerai o en hög med straps, perfektBjuder på några till, oldies but goodies
Tackar!Gillar första bilden en Panerai o en hög med straps, perfekt
Riktigt trevliga bilderSatt o skrollade genom mina bilder på photobucket o hittade dom här tror att dom är tagna av en fotograf o paneristi vid namn Farhad Samari.
tycker dom har det där lilla extra.
Har osunda tankar om att flippa min PAM380 mot en annan panna, har en kombo i huvudet som jag verkligen tror kommer flyga (dock inte sett någon bild på den)
En PAM292 på ett svart OEM JV band....tror det skulle bli grymt med den matta svarta ytan mot den svarta matta keramiken...
Jag har sett den på ett aftermarket JV combon ser riktigt bra ut irl.Har osunda tankar om att flippa min PAM380 mot en annan panna, har en kombo i huvudet som jag verkligen tror kommer flyga (dock inte sett någon bild på den)
En PAM292 på ett svart OEM JV band....tror det skulle bli grymt med den matta svarta ytan mot den svarta matta keramiken...
Svart OEM JV
PAM292
Vad tror ni? någon som sett kombon IRL?
Min PAM380 på OEM JV Gold...
Grym. Ref?Ett stycke tonfiskburk!!
Grym. Ref?
Jag gillar den kombon du har och är generellt negativt inställd till svarta straps till klockor med mycket svart. Även så i detta fall...Har osunda tankar om att flippa min PAM380 mot en annan panna, har en kombo i huvudet som jag verkligen tror kommer flyga (dock inte sett någon bild på den)
Svart OEM JV
PAM292
Vad tror ni? någon som sett kombon IRL?
Min PAM380 på OEM JV Gold...
Säker? Har inte 243 bubbla?
Ingen 44 utan bubbla men du klär fint i 47Säker? Har inte 243 bubbla?
Finns det någon Sub i 44mm utan datumbubbla och ej polerad boett?
Mycket tveksamtIngen 44 utan bubbla men du klär fint i 47
Mogen för en klockskjorta än?Aningen svårare att bära 44mm till skjorta men skam den som ger sig!
Säker? Har inte 243 bubbla?
Finns det någon Sub i 44mm utan datumbubbla och ej polerad boett?