Bateman
Basic
Grym. Ref?
Bubblan sitter väl på insidan av glaset? Annars har jag fel.
Exakt som Micke säger är det en 243a och bubblan sitter på insidan av glaset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym. Ref?
Bubblan sitter väl på insidan av glaset? Annars har jag fel.
Cool, synd man inte har handleder att bära upp 47mm.. HeheExakt som Micke säger är det en 243a och bubblan sitter på insidan av glaset!
Det är lugnt, 243an är 44mmCool, synd man inte har handleder att bära upp 47mm.. Hehe
Cool, synd man inte har handleder att bära upp 47mm.. Hehe
Jo fast gillar man inte datumbubbla så brukar det inte spela någon roll vilken sida den sitter påDet är lugnt, 243an är 44mm
Jo fast gillar man inte datumbubbla så brukar det inte spela någon roll vilken sida den sitter på
Lite så! Tycker dock de är jävligt coola. Dock satt 233 rätt bra på mig faktiskt då den inte är lika hög..Glöm Panerai helt och 'move on', du säger ju att du inte kan bära upp ett vanligt 40mm maxicase
Mogen för en klockskjorta än?
Bara att gratulera!Nyinkommen kloss idag, här på OEM från min 514..
Riktigt mäktig. Härligt matt i metallen...Nyinkommen kloss idag, här på OEM från min 514..
Gratulerar, sjysst dykare!Nyinkommen kloss idag, här på OEM från min 514..
Kvällen är räddad
Det var något fel (klydd på skånska) på hemsidan så jag fick beställa mailledes. Funkade bra. Schysst att de uppdaterade dig automatiskt!Fick 2014-2015 för ett litet tag sedan, fick sedan paket igår och till min förvåning fick jag en katalog till, tänkte först att varför har de skickat samma? Tog ett par minuter sen såg jag att det var 2015-2016, vilken service!
Free of charge...Är katalogerna FOC? Eller kösterdenågot? Lite halvdum fråga
Haha den där är en klass för sig!Mogen för en klockskjorta än?
Sitter bra på mina handleder som inte är av grövre modell
Det är ett Kevin Ammo "Adeeos"Vilken härlig bild! Snyggt armband också! OEM?
Det är ett Kevin Ammo "Adeeos"
En fråga: Jag har fått några repor på mitt plexiglas (Panerai 372). Frågade några i risti men de sa bara: "Den ska vara så, jag tar inte bort mina repor". Men ni vill jag ta bort mina. Hur ska jag göra?
Läste nånstans att tandkräm(!?) ska funka. Men vill höra med andra som har koll...
Haft samma problem, men putsade med Polywatch förra veckan, och det gick hur bra som helst!
Finns att köpa på Amazon tror jag, samt på andra ställe.
Endast använt Polywatch för plexit, inte testat boetten.Tack! Polerar du boett med den också eller endast glas?
En fråga: Jag har fått några repor på mitt plexiglas (Panerai 372). Frågade några i risti men de sa bara: "Den ska vara så, jag tar inte bort mina repor". Men ni vill jag ta bort mina. Hur ska jag göra?
Läste nånstans att tandkräm(!?) ska funka. Men vill höra med andra som har koll...
Kvällen är räddad