• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fina 47;or.. 305 samt 371.

3cb71ed0.jpg

Fick 2014-2015 för ett litet tag sedan, fick sedan paket igår och till min förvåning fick jag en katalog till, tänkte först att varför har de skickat samma? Tog ett par minuter sen såg jag att det var 2015-2016, vilken service!
Det var något fel (klydd på skånska) på hemsidan så jag fick beställa mailledes. Funkade bra. Schysst att de uppdaterade dig automatiskt!

En fråga: Jag har fått några repor på mitt plexiglas (Panerai 372). Frågade några i risti men de sa bara: "Den ska vara så, jag tar inte bort mina repor". Men ni vill jag ta bort mina. Hur ska jag göra?

Läste nånstans att tandkräm(!?) ska funka. Men vill höra med andra som har koll...

En fråga: Jag har fått några repor på mitt plexiglas (Panerai 372). Frågade några i risti men de sa bara: "Den ska vara så, jag tar inte bort mina repor". Men ni vill jag ta bort mina. Hur ska jag göra?

Läste nånstans att tandkräm(!?) ska funka. Men vill höra med andra som har koll...

Haft samma problem, men putsade med Polywatch förra veckan, och det gick hur bra som helst!:)
Finns att köpa på Amazon tror jag, samt på andra ställe.

Finns ett polermedel typ polywatch som ska funka bra på Clas Ohlson Displex för 39:- art.nr: 32-8192

Tillbaka
Topp