Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag mailade dem. Något fel på hemsidan när jsg försökte där. Tror du inte de skickar den nyaste de har per automatik?Vad sjutton! Var får man tag på den katalogen!? Jag kollade nu, står ju fortfarande 2014-2015 på hemsidan...
Mäktigt! Mycket mäktig... Stort grattisNu när paketöppningstråden ligger uppe är det med stor stolthet jag postar min första egna bild i denna ärofyllda tråd!
grymt, stort grattis, den där är riktigt fin, kul att seNu när paketöppningstråden ligger uppe är det med stor stolthet jag postar min första egna bild i denna ärofyllda tråd!
Vad står JV för? Jag har ett svart OEM VB, som i VattenBuffel med svart tråd, men det är inte det du söker?Långpuck, någon som tjuvhåller på ett svart OEM JV till 45mm Radiomir?
Jag undrar jag med. Jag gissar jättevesslaVad står JV för? Jag har ett svart OEM VB, som i VattenBuffel med svart tråd, men det är inte det du söker?
Den är så jäkla fin, grattis!Nu när paketöppningstråden ligger uppe är det med stor stolthet jag postar min första egna bild i denna ärofyllda tråd!
GrattisNu när paketöppningstråden ligger uppe är det med stor stolthet jag postar min första egna bild i denna ärofyllda tråd!
Här behövs inga men! Välkommen och fet panna.Ny här men tänkte visa en av mina Pam.
Jules VerneVad står JV för? Jag har ett svart OEM VB, som i VattenBuffel med svart tråd, men det är inte det du söker?
590... Ser bra ut, grattis!Nu när paketöppningstråden ligger uppe är det med stor stolthet jag postar min första egna bild i denna ärofyllda tråd!
Vad står JV för? Jag har ett svart OEM VB, som i VattenBuffel med svart tråd, men det är inte det du söker?
Nån Daylight...?Panerai i sista Johan Falk filmen! Panerai bärs även i en annan av de nya filmerna.
Nörd mode off
Tjena
fick samtal idag av min kontaktperson.
Nu har ändrat vad som är fel, varenda pinal är genomgången, den har justerats, det har kontrollerats och dubbekontrollerats.
Det har faktiskt lett till att de gjort en justering i produktionen på urverksserien ..... men jag fick inget uppkallat efter mig HAHA
Jag hade missuppfattat henne sist om att en del inte var original panerai, jag trodde först att hon menade kronskyddet. Men det var spännet på armbandet(skickade in den med det blåa bandet som inte är OEM). Idag förstod jag att det var spännet hon menade på sist som inte var Panerai original. Dock så sa hon "but we really like the strap" .
Då klockan är köpt i en annan region (Italien) tydligen så är det olika marknadsavdelningar så kan dem inte kompensera mig med något, vilket är riktigt konstigt varför skickar dem då inte ärendet till den avdelning som är ansvarig för Italien. Så summa summarum så vet jag inte vad som händer på den fronten, kanske en service gratis och en t-shirt nu efter totalt 23 veckors frånvaro (den här sista gången så skickade jag in klockan v28) .........
Jag frågade om jag kunde få hela klockan krediterad men det gick inte, kanske att det gick och lösa genom att de löser in den och jag får ett tillgodokvitto. Men jag vill inte ha någon annan utöver 422, 605 eller 569 (varav de två sista går inte att få tag på mer eller mindre, står förvisso i kö på en 605). De kunde inte heller fixa någon rabatt på 605 heller även om jag får tag på någon.
Skall i alla fall få det bekräftat att det är 2 års garanti från den dagen de skickar klockan till mig, förhoppningsvis skall det det inte behövas utnyttjas någon gång mer.
/M
Tjena
fick samtal idag av min kontaktperson.
Nu har ändrat vad som är fel, varenda pinal är genomgången, den har justerats, det har kontrollerats och dubbekontrollerats.
Det har faktiskt lett till att de gjort en justering i produktionen på urverksserien ..... men jag fick inget uppkallat efter mig HAHA
Jag hade missuppfattat henne sist om att en del inte var original panerai, jag trodde först att hon menade kronskyddet. Men det var spännet på armbandet(skickade in den med det blåa bandet som inte är OEM). Idag förstod jag att det var spännet hon menade på sist som inte var Panerai original. Dock så sa hon "but we really like the strap" .
Då klockan är köpt i en annan region (Italien) tydligen så är det olika marknadsavdelningar så kan dem inte kompensera mig med något, vilket är riktigt konstigt varför skickar dem då inte ärendet till den avdelning som är ansvarig för Italien. Så summa summarum så vet jag inte vad som händer på den fronten, kanske en service gratis och en t-shirt nu efter totalt 23 veckors frånvaro (den här sista gången så skickade jag in klockan v28) .........
Jag frågade om jag kunde få hela klockan krediterad men det gick inte, kanske att det gick och lösa genom att de löser in den och jag får ett tillgodokvitto. Men jag vill inte ha någon annan utöver 422, 605 eller 569 (varav de två sista går inte att få tag på mer eller mindre, står förvisso i kö på en 605). De kunde inte heller fixa någon rabatt på 605 heller även om jag får tag på någon.
Skall i alla fall få det bekräftat att det är 2 års garanti från den dagen de skickar klockan till mig, förhoppningsvis skall det det inte behövas utnyttjas någon gång mer.
/M
Vilken jävla skräpservice!Tjena
fick samtal idag av min kontaktperson.
Nu har ändrat vad som är fel, varenda pinal är genomgången, den har justerats, det har kontrollerats och dubbekontrollerats.
Det har faktiskt lett till att de gjort en justering i produktionen på urverksserien ..... men jag fick inget uppkallat efter mig HAHA
Jag hade missuppfattat henne sist om att en del inte var original panerai, jag trodde först att hon menade kronskyddet. Men det var spännet på armbandet(skickade in den med det blåa bandet som inte är OEM). Idag förstod jag att det var spännet hon menade på sist som inte var Panerai original. Dock så sa hon "but we really like the strap" .
Då klockan är köpt i en annan region (Italien) tydligen så är det olika marknadsavdelningar så kan dem inte kompensera mig med något, vilket är riktigt konstigt varför skickar dem då inte ärendet till den avdelning som är ansvarig för Italien. Så summa summarum så vet jag inte vad som händer på den fronten, kanske en service gratis och en t-shirt nu efter totalt 23 veckors frånvaro (den här sista gången så skickade jag in klockan v28) .........
Jag frågade om jag kunde få hela klockan krediterad men det gick inte, kanske att det gick och lösa genom att de löser in den och jag får ett tillgodokvitto. Men jag vill inte ha någon annan utöver 422, 605 eller 569 (varav de två sista går inte att få tag på mer eller mindre, står förvisso i kö på en 605). De kunde inte heller fixa någon rabatt på 605 heller även om jag får tag på någon.
Skall i alla fall få det bekräftat att det är 2 års garanti från den dagen de skickar klockan till mig, förhoppningsvis skall det det inte behövas utnyttjas någon gång mer.
/M
Hur är föret?Min 183:a säger hej från Åreskutan!
En smått otrolig följetong...hoppas verkligen den är ok nu!Tjena
fick samtal idag av min kontaktperson.
Nu har ändrat vad som är fel, varenda pinal är genomgången, den har justerats, det har kontrollerats och dubbekontrollerats.
Det har faktiskt lett till att de gjort en justering i produktionen på urverksserien ..... men jag fick inget uppkallat efter mig HAHA
Jag hade missuppfattat henne sist om att en del inte var original panerai, jag trodde först att hon menade kronskyddet. Men det var spännet på armbandet(skickade in den med det blåa bandet som inte är OEM). Idag förstod jag att det var spännet hon menade på sist som inte var Panerai original. Dock så sa hon "but we really like the strap" .
Då klockan är köpt i en annan region (Italien) tydligen så är det olika marknadsavdelningar så kan dem inte kompensera mig med något, vilket är riktigt konstigt varför skickar dem då inte ärendet till den avdelning som är ansvarig för Italien. Så summa summarum så vet jag inte vad som händer på den fronten, kanske en service gratis och en t-shirt nu efter totalt 23 veckors frånvaro (den här sista gången så skickade jag in klockan v28) .........
Jag frågade om jag kunde få hela klockan krediterad men det gick inte, kanske att det gick och lösa genom att de löser in den och jag får ett tillgodokvitto. Men jag vill inte ha någon annan utöver 422, 605 eller 569 (varav de två sista går inte att få tag på mer eller mindre, står förvisso i kö på en 605). De kunde inte heller fixa någon rabatt på 605 heller även om jag får tag på någon.
Skall i alla fall få det bekräftat att det är 2 års garanti från den dagen de skickar klockan till mig, förhoppningsvis skall det det inte behövas utnyttjas någon gång mer.
/M
Hur är föret?