• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_20150714_190548.jpg
IMG_20150623_233337.jpg
Jag skulle gärna se lite Radiomirs i dressigare miljö (kostym/kavaj/skjorta). Jag vet via Instagram att @RolleFC har en grymt snygg 512:a.

Jag har fastnat lite i tankarna på en 512:a, men vill se att den passar till mer dressade tillfällen
Du får väl kolla in rätt instagram grabben! ;)

Personligen tycker jag den passar strålande. Kavaj/Skjort/slips-kombinationen på bilden lämnar dock en del att önska.

Grymt snyggt! Det där borde man kunna bära upp.

Härmed fattade jag ett beslut. En sån (PAM00512) ska jag ha. F-n vad fin den ääääääär.....

Kör! Köp din nu, vårda den väl i ca 1 år och sälj den sedan till mig för ett riktigt kompispris!

IMG_20150623_233337.jpg

Du får väl kolla in rätt instagram grabben! ;)

Den där har jag missat. Perfektion!

Stämmer! Som för tillfället är inne på service, skulle säga att 40mm Panerais är underskattade, personligen tycker jag den nästan är för stor, men den är nog helt perfekt i storlek. Här kommer det en liten bild på min Pam 48.

image.jpg
Snygg! Sälj den till mig? :D
Vad tycker du om proportionerna på den? Dvs känns den rätt trots krympt diameter? Har för mig övriga mått är samma som på 44mm.

Tillbaka
Topp