Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Personligen tycker jag den passar strålande. Kavaj/Skjort/slips-kombinationen på bilden lämnar dock en del att önska.
Härmed fattade jag ett beslut. En sån (PAM00512) ska jag ha. F-n vad fin den ääääääär.....
Du får väl kolla in rätt instagram grabben!
Grymt snyggt! Det där borde man kunna bära upp.
Kör! Köp din nu, vårda den väl i ca 1 år och sälj den sedan till mig för ett riktigt kompispris!
Köper jag den blir den nog en keeper. Köp en xxxxxx så kan vi lånbytas.
Den där har jag missat. Perfektion!
Grymt snyggt! Det där borde man kunna bära upp.
Kör! Köp din nu, vårda den väl i ca 1 år och sälj den sedan till mig för ett riktigt kompispris!
Köp en pam00424 så är jag öppen för att lånbytas.
Den där har jag missat. Perfektion!
Härmed fattade jag ett beslut. En sån (PAM00512) ska jag ha. F-n vad fin den ääääääär.....
Nu när paketöppningstråden ligger uppe är det med stor stolthet jag postar min första egna bild i denna ärofyllda tråd!
Vem vill inte det, smuttaste klockan.Personligen vill ha ja "storebror" PAM 513
Plockade på mitt svarta DiStefano-strap idag, med det coola namnet "Thrilla in Manilla"!
Here goes…Fler bilder! gärna på lite avstånd. Är nyfiken på hur den ser ut på svart
Väldigt snygg! Vilken modell är det?Here goes…
372...Väldigt snygg! Vilken modell är det?
Oj oj, är det något mina barn kommer att få ärva så är det klockor.
Oj oj, är det något mina barn kommer att få ärva så är det klockor.
En utmärkt storlek för en tjej på lekis.Jag har två döttrar.. Av mina nyare klockor har de PAM590 44mm, Explorer2 42mm och PO Chrono 45,5mm att se fram emot (om jag inte flippar så klart)
Finns det någon PAM048 (40mm) på forumet? Lockar lite att leta upp en och testa på grejen. 44mm känns för stort.
Har för mig att @Af Sjodahl sitter på en 40mm Panna.
Snygg! Sälj den till mig?Stämmer! Som för tillfället är inne på service, skulle säga att 40mm Panerais är underskattade, personligen tycker jag den nästan är för stor, men den är nog helt perfekt i storlek. Här kommer det en liten bild på min Pam 48.
Snygg! Sälj den till mig?
Vad tycker du om proportionerna på den? Dvs känns den rätt trots krympt diameter? Har för mig övriga mått är samma som på 44mm.
Njae....nä...personligen aldrig.Vad tycker ni om camo gummi?
Vet inte riktigt vad jag tycker, ibland ja ibland nej...
Inte vackert tycker jag..Vad tycker ni om camo gummi?
Funkar inte för mig i alla fall.Vad tycker ni om camo gummi?
Vad tycker ni om camo gummi?
Vad tycker ni om camo gummi?