• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Redan försökt ett gäng gånger.. En av ytterst få jag inte lyckats omvända :D
Börjar snart tro att sherwanovich är en lost cause :eek:
Kräsen :happyhappy:
@azcii vet om min svaghet för någon av de där grekiska PAMxxx siffrorna men det har bara inte blivit av i min frossa av klockor.
Ni två har en cool med guld/brons visare, finns även en till som han har haft tidigare som fick ögonen att glittra av förälskelse, en dag....”I have a Dream...” mm :)

Kräsen :happyhappy:
@azcii vet om min svaghet för någon av de där grekiska PAMxxx siffrorna men det har bara inte blivit av i min frossa av klockor.
Ni två har en cool med guld/brons visare, finns även en till som han har haft tidigare som fick ögonen att glittra av förälskelse, en dag....”I have a Dream...” mm :)
911 är bra, ja...

Den andra du tänker på är den @BOTL ska köpa , 372 .. :)

Snart har jag och @Palenkovich konverterat dig

Verkar som att de uppgraderar rätt många nu. Spännande var "vi" tar vägen härifrån
Jag är nyfiken på vad som händer på Radiomir-fronten (dvs. icke-1940) faktiskt, mest för att se hur de tänker där. Premium som 1950 eller Basic som Luminor, eller båda? :)

Jag är nyfiken på vad som händer på Radiomir-fronten (dvs. icke-1940) faktiskt, mest för att se hur de tänker där. Premium som 1950 eller Basic som Luminor, eller båda? :)
Onekligen spännande. Var någon som länkade en intervju med nya VDn som jag aldrig hann läsa. Någon som har den?

Tillbaka
Topp