Jag lägger upp den på vår insta![]()
Knock yourself out!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag lägger upp den på vår insta![]()
Ett annat glas?... och fatta den klockan med 111/112 glaset....![]()
Ja...Ett annat glas?
Åh. Ja, så var det ja. Längesedan jag jämförde Luminormodeller nu. Ärligt talat borde jag ha skrivit ned alla information jag grävt fram genom åren.Ja...Tjockare och mer kuperat..
Mm, skulle faktiskt bara bra att samla allting någonstans och fylla på. Nörda sig lite.Åh. Ja, så var det ja. Längesedan jag jämförde Luminormodeller nu. Ärligt talat borde jag ha skrivit ned alla information jag grävt fram genom åren.![]()
Tycker faktiskt att den reffen är rätt snygg. Blir bra balans i tavlan med datumet och bubblan. .Ny Panerai på hemsidan, med konstig URL. http://www.panerai.com/en/collectio...uminor-base-logo-acciaio---44mm_pam00000.html
![]()
PAM 1104 - passar gubbar med dålig syn?
Jag tänkte det var din smak. Eller @stelah sTycker faktiskt att den reffen är rätt snygg. Blir bra balans i tavlan med datumet och bubblan. .
Kanske blir min nya panna![]()
Två bilder på glasenÅh. Ja, så var det ja. Längesedan jag jämförde Luminormodeller nu. Ärligt talat borde jag ha skrivit ned alla information jag grävt fram genom åren.![]()
Nej nu säljer jag pam01000 och köper en pam00104!Jag tänkte det var din smak. Eller @stelah s![]()
Yup. Hade ju en länk med 590 vs 416-fast-en-annan-ref som jag sedan tappat bort, som visade exakt det där.Två bilder på glasen
![]()
![]()
0104?Nej nu säljer jag pam01000 och köper en pam00104!
Pam01000 någon?
Ett annat glas?
Jo... som sagt ... när jag valde mellan 590 och 416 ...Hittade ingen bra jämförelsebild men här är en iaf på 510 vs 111 när det gäller safirglasen / nivå av kupning.
![]()
911 har glaset till vänster (510,560,590 mfl), jag och @azcii hade offrat en lem om det gick att byta till glaset på höger sida (000,005,111,112 mfl)
Jag gillar faktiskt också 104. Kör säger jagNej nu säljer jag pam01000 och köper en pam00104!
Pam01000 någon?
Smaken är som bakenJo... som sagt ... när jag valde mellan 590 och 416 ...
Själv är jag faktiskt mer för den tunnare ringen och glaset.
Du kan få min 416 så tar jag din 911.Smaken är som bakenJag föredrar det tjockare glaset och mindre urtavlan på 111
HahahaDu kan få min 416 så tar jag din 911.
Jo... som sagt ... när jag valde mellan 590 och 416 ...
Själv är jag faktiskt mer för den tunnare ringen och glaset.
Exakt! 104. Hoppas på att den är lite fetare som 112/111
Smaken är som bakenJag föredrar det tjockare glaset och mindre urtavlan på 111
Så kan jag bli unik i vår ankdamm ocksåJag gillar faktiskt också 104. Kör säger jag![]()
Kul! Och grattis!Nu ringde Krons och sa att de har fått in nya instegsmodellerna, så 777 t ex kunde jag köpa. Men nu har jag min 005 som jag älskar![]()
Så kan jag bli unik i vår ankdamm också
Problemet är väl att det bara är du och jag som gillar den så lättsåld blir den nog inte...
Tycker det är en perfekt OWG-Panna om man vill ha en automat och jag tycker inte heller den borde vara så extremt svårsåld. Tycker precis som du att klockan är lite annorlunda och att tavlan är balanserad. Sen skadar det inte att den är 300m vattentät (alltid ett plus i min bok)Så kan jag bli unik i vår ankdamm också
Problemet är väl att det bara är du och jag som gillar den så lättsåld blir den nog inte...
@kmg - nu är 104 och liknande klockor inte mina domäner, men lockar 299 också eller?Diggar den med, tror nog att den inte bör vara så svårsåld givet att den ändå förekommer till salu ganska ofta, dvs intresse finns från vanligt folk därute
Finns tre till salu på blocket just nu i SE
Länk? Är du rolig@kmg - nu är 104 och liknande klockor inte mina domäner, men lockar 299 också eller?
Det är ju en annan typ av länk så jag var faktiskt allvarligLänk? Är du rolig?