Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tja, den var inte så tokig. Drevet bestående av 10 personer håller med mig så vi är ungefär 50% av befolkningen som är mot att vara mot.Jag tänkte det var din smak. Eller @stelah s![]()
Det är inte bara du. Bra bra. Heja heja.![]()
Nu har jag döpt den till Venom efter bandet ni vet. Svart, lite humor och insteg. Black metal med humorösa inslag och old skool liksom. Klara beröringspunkter. Eller så är det bara jag...
Två inlägg kvar till hyllan nu för dig. Vi ses
Är man med i hyllan efter 3000? Då är jag med också, från och med idag...Två inlägg kvar till hyllan nu för dig. Vi ses![]()
![]()
Nu har jag döpt den till Venom efter bandet ni vet. Svart, lite humor och insteg. Black metal med humorösa inslag och old skool liksom. Klara beröringspunkter. Eller så är det bara jag...
Köp ett kupat plexi, bara att mäta och är ju näst intill gratis.Hittade ingen bra jämförelsebild men här är en iaf på 510 vs 111 när det gäller safirglasen / nivå av kupning.911 har glaset till vänster (510,560,590 mfl), jag och @azcii hade offrat en lem om det gick att byta till glaset på höger sida (000,005,111,112 mfl)![]()
Är jag uppe i 3000? Det var värst.Två inlägg kvar till hyllan nu för dig. Vi ses![]()
2999.Är jag uppe i 3000? Det var värst.
Menar du att jag ljög när jag skrev att jag kände mig som en helt ny människa tidigare?Hyllan är höjd till 5000![]()
Låter som att när jag och @azcii når 5000 så har de höjt till 7000.Hyllan är höjd till 5000![]()
Nä, jag hänger mest här jag med. Postar lite då och då i andra klocktrådar, men då handlar det oftast om Panerai ändå.Ärligt talat. Om jag fick gå med i hyllan, så hade jag nog ändå inte hängt där. Ni är ju här, med era höga hårfästen, förlåt, jag menar pannor.
Efter idag kvalar jag in...
De, samt 776 och 774 (landar i morgon) finns på Nymans.Okej då.
773 och 777 finns i kiosken![]()
De, samt 776 och 774 (landar i morgon) finns på Nymans.
Dagens dubbel...Och så säger vi B, samt comes clean in general.
Jag menade coming clean som i att visa upp hela samlingen.Dagens dubbel...
Här outar man inte sig själv hur som helst, speciellt inte innan söndag.
Spännande...Dagens dubbel...
Här outar man inte sig själv hur som helst, speciellt inte innan söndag.
Är det priserna på hemsidan i EUR x 10 som gäller i Sverige eller hur kan man lättast se listpriserna på band och annat från Panerai?![]()
De nya OEM canvasbanden kommer bli perfekta sommarkläder! Äntligen lite fler alternativ än bara beige och grönt...