Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@kalles888 har även ägt en Oris om jag inte missminner mig.Hvordan er kvaliteten på Zodiac sammelignet med t.eks Oris Aquis?
Takk! Jeg har hatt en Aquis tidligere og hadde tenkt å kjöpe en ny Aquis, men den er egentlig litt for stor for meg så jeg så på den blå Zodiacen som selges her på KS. Den som har vanlig länk, ikke jubilee. Elsker Oris og har aldri klämt på en Zodiac så svårt val. Tycker inte jeg hittar nåt när jag googlar på Zodiac heller.@kalles888 har även ägt en Oris om jag inte missminner mig.
Jag jämför med dykare i prisklassen 4000- 8000
Zodiac Sea Wolf
+Vridning och keramik, perfekt
+Urtavla, underbar
+Boett
-Länkens kvalité, rasslig bl.a. Claspen är ursnygg och bättre kvalite men saknar handmässig snabbjustering tex glidelock, dykarförlängning.
Tidshållningen är som vilken ETA 2824 som helst.
Slutsats: Länken sänker Zodiac från >10,000, samt de utförsäljningar som gjorts av gråhandlare.
Tråkigt för oss att Oris inte gör 40mm längre! Jag har den gröna tvillingen till den som du tittar på så punkterna stämmer desto mer väl. Tänk på att den är riktigt mörkblå, nästan svart i vissa ljus.Takk! Jeg har hatt en Aquis tidligere og hadde tenkt å kjöpe en ny Aquis, men den er egentlig litt for stor for meg så jeg så på den blå Zodiacen som selges her på KS. Den som har vanlig länk, ikke jubilee. Elsker Oris og har aldri klämt på en Zodiac så svårt val. Tycker inte jeg hittar nåt när jag googlar på Zodiac heller.
Gärna fler bilder på den!I min hast till systemet fick jag med mig ett par orangea solglasögon som jag tydligen äger av någon anledning. Iaf gick jag igenom lite dammiga gamla klockboxar för att hitta ett kompliment till ögonen och hittade den här godingen som jag hade glömt av
![]()
Ska fixa det under kvällen eller i morgonGärna fler bilder på den!
Helt rätt! Betvinga det färglösa mörkret med en gnistrande orange punkspark som doftar vår.I min hast till systemet fick jag med mig ett par orangea solglasögon som jag tydligen äger av någon anledning. Iaf gick jag igenom lite dammiga gamla klockboxar för att hitta ett kompliment till ögonen och hittade den här godingen som jag hade glömt av
![]()
Grym
Grå eminens
Whoop, WhoopVilken pärla![]()
Vilken klocka, så j*vla nöjd
Första posten här oxå
Whoop, Whoop
Välkommen!
Härligt med ny energi. Grattis till ett toppköp. Du har säker noterat att jag är permanent integrerad med min...
Grattis och välkommen in i värmen!Vilken pärla![]()
Vilken klocka, så j*vla nöjd
Första posten här oxå