Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Påminde mig om en bild jag tog i våras i Battery park..Gothia towers i Göteborg
Hyfsad show igår! Hade tyvärr inte min vidaste och snabbaste glugg med mig, men man tager vad man haver.
Blir nog bra ikväll ocksåFint! Hade inte en blekaste om att det var, så missade det tyvärr.
Wow!fan va avundsjuk jag blir,här i Göteborg ser vi aldrig ett sånt skådespel,förmodar att det är i norra Sverige,häftigt!
Inte så långt norrut. Några mil norr om sälen. Men det var otroligt starkt över hela landet mer eller mindre igår, bor nära Örebro annars och polare där tog riktigt bra bilder också.Blir nog bra ikväll också
Kan tipsa om att skaffa en app som skickar notiser när det är hög aktivitet. Då vet man när det är dags att vända blicken uppåtInte så långt norrut. Några mil norr om sälen. Men det var otroligt starkt över hela landet mer eller mindre igår, bor nära Örebro annars och polare där tog riktigt bra bilder också.
Prognosen såg ju otroligt lovande ut för ikväll också men tyvärr verkade det vända, ser inte alls speciellt bra ut just nu.
Kan tipsa om att skaffa en app som skickar notiser när det är hög aktivitet. Då vet man när det är dags att vända blicken uppåt
Finns massa olika, jag har kört "my aurora forecast" som jag tycker har funkat riktigt bra. Allt över 30% chans att se norrsken kan vara värt att gå ut och kolla. Är ju oftast väldigt svagt om man inte är långt norröver dock. Tror max jag sett appen visa var runt 50%, tills igår... Då visade den 95% chans. Trodde verkligen inte det kunde bli så starkt, varit 2 vändor till Abisko på jakt efter norrsken men inte sett något i närheten av igår. Fortfarande lite chockadVilken app?
Den där tickar nästan alla mina boxar.
Vad är dina boxar och varför? Dvs vad och hur fotar eller filmar du, och varför känns den där så bra?