Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
5km bil och 2km löpning?Körde 5km idag, sprang cirka 2km^^
5km bil och 2km löpning?
Varför inte marklyft?Kört tre veckor Stronglifts nu, senaste passet 40 kg squats, 30 kg bänk och 40 kg barbell row. Känns grymt bra, det är inte så jobbigt alls ännu och jag får inte direkt träningsvärk, men det känns i hela kroppen att jag använt den. Och hållningen är mycket bättre. Hittills har jag kombinerat med löpning efteråt, 5-15 km, eftersom vikterna är så pass lätta ännu. Men snart får jag nog sluta med det när programmet börjar komma upp i vikt! Bra tips iaf, jag kommer köra 12 veckor nu och se vad det blir för resultat.
Varför inte marklyft?
Du kör inte rodd och marklyft på samma pass.
Du kör inte rodd och marklyft på samma pass.
Motivera gärna
Han följer ett program?
Aha, en program. Men det innefattae marklyft?Du kör inte rodd och marklyft på samma pass.
Ja, varannat pass är marklyft. Johe har länkat till det ovan.Aha, en program. Men det innefattae marklyft?
Kör själv 4 pass i veckan.
Bänk/mark, böj/bänk, böj/mark och ett diacopass for The pump
Bra tryck, bra gymIdag tränade jag. Med subben gvs.
Hehe, tränar du också där?Bra tryck, bra gym
Titt som tätt! Om inte mina ögon spelar mig ett spratt? Visst är det väl PC?Hehe, tränar du också där?
Stämmer! Fan vad kul skickar pm så slipper vi kladda här.Titt som tätt! Om inte mina ögon spelar mig ett spratt? Visst är det väl PC?
Tycker nog fan det ser ut som du tränade igår också! Kanske även några andra dagar...Idag tränade jag. Med subben gvs.
Idag tränade jag. Med subben gvs.
Försöker varje dag i alla fall men det blir ju inte alltid så.Tycker nog fan det ser ut som du tränade igår också! Kanske även några andra dagar...
Tack! Lätt hänt att man drar på sig lite under sommar & semester, men tillbaks till träning & rutiner nu.Det där är fan kraft! Stabil post sommar form! Den lilla form jag hade raserades som vanligt totalt i Augusti.. Aja snart iväg för att kötta lite ben kan bara gå uppåt härifrån!