Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvättäkta.Kul tråd! Vad tror ni om denna?
Tvättkines skulle jag säga.Tvättäkta.
Faktiskt inte! Kan vara väldigt svårt att se då Hublot inte gör egna verk så de bästa kopiorna har likadana verk. Har hört från en källa inne i bolaget som sagt att även de kan ha svårt ibland att bedöma äkthet på klockor som kommer in till dem.Tvättäkta.
Riktigt dassig bild. Men jag tror fake (fått den skickad till mig av en vän som undrar, över en bekants klocka)
* aldrig sett denna modell med tourbillion kl 6
* kass skärning av 5 samt 7
* bryggan? Ap's är väl lite mer "v" formade?
Vad säger juryn?
Riktigt dassig bild. Men jag tror fake (fått den skickad till mig av en vän som undrar över en bekants klocka)
* aldrig sett denna modell med tourbillion kl 6
Vad säger juryn?
Ser ut som en typisk thai-brygga. Min polare hade en liknande om du minns?
Snubben ska tydligen ha en del deg. 500' sägs den kosta. Jag tror mer 1500:-Borde ju kosta en miljon + så bara genom det borde väll personen i fråga veta om den är fake eller äkta... Eller?
Jä rajt.....Faktiskt inte! Kan vara väldigt svårt att se då Hublot inte gör egna verk så de bästa kopiorna har likadana verk. Har hört från en källa inne i bolaget som sagt att även de kan ha svårt ibland att bedöma äkthet på klockor som kommer in till dem.
Tokfejk.Riktigt dassig bild. Men jag tror fake (fått den skickad till mig av en vän som undrar över en bekants klocka)
* aldrig sett denna modell med tourbillon kl 6
Vad säger juryn?
Sant faktiskt, kollade upp serienumret och den går till en annan klocka. En kompis som köpte denna begagnad ifrån new york.Jä rajt.....
Jag vet. Skrev äkta för att få upp pulsen lite på dig och andra som inte fattar att jag driver med alla dessa "äkta?-trådar". Piece of Shit är vad det är.Faktiskt inte! Kan vara väldigt svårt att se då Hublot inte gör egna verk så de bästa kopiorna har likadana verk. Har hört från en källa inne i bolaget som sagt att även de kan ha svårt ibland att bedöma äkthet på klockor som kommer in till dem.
Vad tror du själv?Kul tråd! Vad tror ni om denna?
Oh fan. Otroligt att du fortfarande går i mina fällor.Tvättkines skulle jag säga.
Mig lurar du inte, FilleOh fan. Otroligt att du fortfarande går i mina fällor.
För att prata ett spårk som du förstår. Jag jabbar lätt med vänstern hela tiden. Varvar detta med lätta frontsparkar. Tröttar ut dig. Sen kommer en uppercut följt av höger- och vänsterkrok. Du går på den varje gång. Mouuahahahha! #kalvhagenMig lurar du inte, Fille
Tycker den ser äkta ut men inget proffs!Vad Säger ni om denna AP? Snabbt svar uppskattas!
Aldrig ens hållit i en APRO men man har ju glott ner sig i flera. Tycker den ser legit ut!Vad Säger ni om denna AP? Snabbt svar uppskattas!
Med tanke på att det inte ens ser ut att vara en tourbillon så säger jag fejk!Riktigt dassig bild. Men jag tror fake (fått den skickad till mig av en vän som undrar över en bekants klocka)
Vad säger juryn?
Riktigt dassig bild. Men jag tror fake (fått den skickad till mig av en vän som undrar över en bekants klocka)
Vad säger juryn?
Vad säger juryn?
Kvällsblaska, så bra kvalitet!Är denna äkta??
Snyggt gjort att identifiera den. Är det verkligen Bao Dais klocka som har stulits i Sthlm så är det en story värd en egen artikel.Är inte det en ref. 6062 med lite stenar på tavlan, alltså den på expressen sidan då. Knappast något man glider runt med på stan och tuffar sig med kanske.
EDIT: Bild och lite mera info ifrån http://rolexblog.blogspot.se/2011/04/rolex-annual-calendar-moonphase.html
Är inte det en ref. 6062 med lite stenar på tavlan, alltså den på expressen sidan då. Knappast något man glider runt med på stan och tuffar sig med kanske.
EDIT: Bild och lite mera info ifrån http://rolexblog.blogspot.se/2011/04/rolex-annual-calendar-moonphase.html
Snyggt gjort att identifiera den. Är det verkligen Bao Dais klocka som har stulits i Sthlm så är det en story värd en egen artikel.
Ofan där ser man trodde de va nån hitte på kopiaÄr inte det en ref. 6062 med lite stenar på tavlan, alltså den på expressen sidan då. Knappast något man glider runt med på stan och tuffar sig med kanske.
Finns ruggigt bra kopior på de där, så jag hade inte blocketköpt en obekräftad AP.Vad Säger ni om denna AP? Snabbt svar uppskattas!
Jag är nog sen på att svara just denna men tror den är fake om det inte har bytts ut delar vid service.
Någon som vet? Jag är osäker
Mm den är knepig, men cyklops-förstoringen, visare och tavla ser bra ut, säg att den är från senast 97 då iom tritiumet - kan va bytt insert på den bara!Jag är nog sen på att svara just denna men tror den är fake om det inte har bytts ut delar vid service.
Som många påpekat står det att det är tritium på tavlan vilket Rolex slutade med på slutet av 90-talet och på den åldern av klockor så var fonten på bezeln annorlunda med "fat four" fyran. Det ser också ut som denna har solida ändlänkar vilket inte kom förrän början av 2000-talet på stål versionerna men vet inte hur det är med guld?