popeofdenim
Basic
Nä precis. Så jag hoppas nån kan ge mig ett lugnande svar snart. Vet inte om jag ska skratta eller gråta!!!Som tur är inte lika skickliga som schweizarna !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä precis. Så jag hoppas nån kan ge mig ett lugnande svar snart. Vet inte om jag ska skratta eller gråta!!!Som tur är inte lika skickliga som schweizarna !!
Har du vägt den och jämfört med vad den skall väga ??Nä precis. Så jag hoppas nån kan ge mig ett lugnande svar snart. Vet inte om jag ska skratta eller gråta!!!
Bra idé! Har dock ingen våg!! men får kanske åka till nån som har!Har du vägt den och jämfört med vad den skall väga ??
Väldigt olagligt, så det rekommenderas inte!Väldigt detaljerat verk för att vara fejk isf. Om den är äkta så don't say a word. Behåll divern isf!
Folk är sugna på en riktigt fin dom ang. olovligt förfogande, eventuell förverkan + skadeståndSpännande att några tycker att det är rätt att behålla klockan om den visar sig vara äkta.
Hur motiverar ni det?
Och hur ska någon kunna bevisa att köparen mottagit just DEN klockan ?Folk är sugna på en riktigt fin dom ang. olovligt förfogande, eventuell förverkan + skadestånd
Rätt schyssta bilder med text i denna tråd. Jag vittnar gärna mot en tjuv som tror att han kan roffa åt sig något som han fått av misstagOch hur ska någon kunna bevisa att köparen mottagit just DEN klockan ?
Jag vill bara veta om den är äkta. Är den det så vet jag att han inte vill blåsa mig och då kan jag få min Tudor!Rätt schyssta bilder med text i denna tråd. Jag vittnar gärna mot en tjuv som tror att han kan roffa åt sig något som han fått av misstag
Rätt schyssta bilder med text i denna tråd. Jag vittnar gärna mot en tjuv som tror att han kan roffa åt sig något som han fått av misstag
Du har aldrig nämnt det! Jag bemöter bara de här som tror att man kan ta det som inte tillhör enJag vill bara veta om den är äkta. Är den det så vet jag att han inte vill blåsa mig och då kan jag få min Tudor!
Jag tror inte heller det, men det spelar egentligen ingen rollDet är lugnt. Den är inte äkta.
Ja, verkligen. Jag har väntat på klockan en månad då han först var bortrest... så det var antiklimax!Hur det än är med äktheten så sitter ju popeofdenim i en olustig situation, jag beklagar ifall någon trodde jag menade att han skulle behålla klockan.
Har säljaren svarat?Ja, verkligen. Jag har väntat på klockan en månad då han först var bortrest... så det var antiklimax!
Nej.Har säljaren svarat?
Tveka inte att polisanmäla, det tjänar inget till att försöka deala med bedragare
Ja, verkligen. Jag har väntat på klockan en månad då han först var bortrest... så det var antiklimax!
Ja det är det jag sett också när jag googlat att verket inte verkar vara på rätt håll...annars tycker jag den ser identiskt ut!Den är fake. Balanshjulet pekar kl 12 på fake, och på en äkta kl 17 ungefär. Äkta bilder nedanför.
Sa det mest på skämt med glimten i ögat. Självklart skulle man påpeka att man fått fel klocka dels för att det är fel att inte göra det och dels för man vill få det man köper och dels för man hade hoppats på att om det vore omvänd situation att den andra personen skulle göra rätt för sig.Väldigt olagligt, så det rekommenderas inte!
Den är fake. Balanshjulet pekar kl 12 på fake, och på en äkta kl 17 ungefär. Äkta bilder nedanför.
Ja det är det jag sett också när jag googlat att verket inte verkar vara på rätt håll...annars tycker jag den ser identiskt ut!
Kul dag detta blev...
Känns ju som att det kan vara en blåsning.
Köparen väntar sig en tudor. Men får en fake AP. (Som han tror är äkta)
Bedragaren väntar sig att köparen tror det är en äkta AP och inte kommer att höra av sig i tron att han gjort värsta klippet.
Hur som, hoppas det löser sig!
Edit: tvåa på bollen