Hej, Köpte en Tudor av en Spansk kille som handlar med klockor på Ebay. Han har varit skitbra att ha kontakt med och svarat direkt osv osv. Nu när jag fick min avi så åkte jag och hämtade paketet. Det var ingen tudor låda... Utan det var denna klockan! Frågan är: Har han blåst mig eller har han förväxlat mig och skickat en annan klocka? Hur ser det ut ni som är experter?
Jag tänker att om han nu vill blåsa mig så borde han ju bara struntat i att svara när han fått pengarna!?
Om AP inte ändrat modellen från föregående år trir jag inte den klocka du visar är äkta.
Titta på det orange fältet och pilen vid kl 12 på den klocka du visar så ser du att pilen ligger helt inne i det orange fältet.
Kolla sedan på bilden nedan som är från AP:s hemsida, och där ser du att pilen kl 12 bara till hälften skall ligga inom det orange fältet.
Tycker även att datumfönstret ser ut att vara lite ojämt utskuret, men det kan i och för sig bero på bildvinkel.
http://www.audemarspiguet.com/en/wa...oak-offshore-selfwinding/15707CE.OO.A002CA.01